امام جمعه رفسنجان:

وضعیت آب کشاورزی رفسنجان نگران‌کننده است

  • شناسه خبر: 54571
وضعیت آب کشاورزی رفسنجان نگران‌کننده است

امام جمعه رفسنجان گفت: وضعیت آب کشاورزی شهرستان رفسنجان نگران‌کننده است.

خانه » آخرین اخبار » وضعیت آب کشاورزی رفسنجان نگران‌کننده است

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا اظهار داشت: با پرهیز از گناهان زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم با چهره‌های نفاق که در کشورهای اسلامی حاکم هستند و موانع اتحاد مسلمانان به‌شمار می‌روند و در سوریه، عراق، بحرین، فلسطین و سایر کشورهای مسلمان جنایت می‌کنند و شیعه و سنی را به جان هم می‌اندازند پیروز شویم‌ با اصلاح از درون‌ و مقابله با تهاجمات از بیرون پیروزی به وجود می‌آید.

رمضانی‌پور با بیان اینکه وضعیت آب شهرستان رفسنجان بحرانی است، افزود: همه مسئولان باید به فکر باشند، آب شرب و کشاورزی این منطقه بحرانی است و تابستان آینده به مشکل برخورد خواهیم کرد. از استاندار خواستار پیگیر دو حلقه چاه متعلق به شهرستان هستیم که سال‌ها مسدود بوده و وصل به شبکه نشد‌ه‌اند.

رمضانی‌پور با اشاره به دغدغه کشاورزان در زمینه کم‌آبی خاطر‌نشان کرد: با وجود کم‌آبی و خشکسالی کشاورزان باید از منابع موجود بهره‌بری لازم را داشته باشند و صرفه‌جویی کنند؛ استفاده بیش از حد مجاز حرام است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به رونق صنعت در شهرستان ابراز داشت: زیرساخت‌ها باید فراهم شود تا فضای شهرستان از کسالت خارج شود، رفسنجان باید به کارگاه مهم صنعتی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: ۱۹ دی ماه مصادف با قیام خونین مردم قم در سال ۵۶ است که سرآغاز پیروزی نهضت انقلاب شد و این روز را گرامی می‌داریم.

امام جمعه رفسنجان با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) افزود: پیامبر (ص) اسوه مهرورزی و اخلاق بودند و داشتن اخلاق خوب مهم‌ترین لازمه زندگی است.

وی بیان داشت: امام جعفر صادق (ع) هم بزرگ‌ترین دانشگاه عالم را تاسیس کردند و بیش از یک‌هزار سال از تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) می‌گذرد و عالمان زیادی از این دانشگاه بیرون آمدند که یکی از برکات تربیتی این حوزه امام خمینی (ره) است.

رمضانی‌پور متذکر شد: تربیت فرزندان بر پایه سه خصلت محبت پیامبر (ص)‌، محبت اهل‌بیت (ع) و خواندن قرآن صورت گیرد، زیرا حاملان قرآن روز قیامت زیر سایه خداوند همنشین انبیا خواهند بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    حاج اقا وضعیت فرهنگی ومذهبی رفسنجان هم بحرانی است ایندو را درست کنید خدا وضعیت اب رادرست میکند انشالله
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان