مردم در جمع آوری زباله های خشک با مأمورین شرکت همکاری کنند

  • شناسه خبر: 54402
مردم در جمع آوری زباله های خشک با مأمورین شرکت همکاری کنند

رمضانی مدیر شرکت یاقوت نهفته کویر رفسنجان از نصب بیش از ۱۰ سطل زباله بزرگ ۶۶۰ لیتری در معابر اصلی شهر و بازار خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » مردم در جمع آوری زباله های خشک با مأمورین شرکت همکاری کنند

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، رمضانی مدیر شرکت یاقوت نهفته کویر از نصب بیش از ۱۰ سطل زباله بزرگ ۶۶۰ لیتری در معابر اصلی شهر و بازار خبر داد و گفت: این سطل ها به رنگ زرشکی بوده و جهت جمع آوری زباله های خشک شامل کارتن، کاغذ، قوطی و پلاستیک و فلزات تعبیه شده است.

ابراهیم رمضانی از آغاز طرح فرهنگسازی جمع آوری زباله های خشک در مدارس خبر داد و افزود: با تحویل کیسه های زباله خشک و سطل های مخصوص به مدارس، جمع آوری زباله خشک مانند کاغذ و کتاب از مدارس با همکاری اولیا و مربیان و دانش آموزان آغاز شده است.

 وی ضمن تأکید بر اینکه افراد و ماشین های شرکت دارای آرم و رنگ مخصوص بوده و قابل شناسایی برای عموم می باشد، اظهار داشت: از همشهریان تقاضا دارم برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و فعالیت شرکت های غیر مجاز که به صورت غیر رسمی اقدام به جمع آوری زباله های خشک می کنند، از تحویل هر گونه زباله خشک به این افراد خودداری کنند.

رمضانی هم چنین به راه اندازی سیستم پیامکی جمع آوری زباله از مناطق اشاره نمود و گفت: قصد داریم با شناسایی منازل در مناطق مختلف و اطلاع رسانی پیامکی، زباله های خشک را در ساعات مشخصی از روز با همکاری همشهریان جمع آوری کنیم.

مدیر شرکت یاقوت نهفته کویر خواستار همکاری و همیاری مردمی در جمع آوری زباله های خشک شد و ترویج آن را در بهبود کیفیت زندگی مؤثر دانست و اعلام کرد: همشهریان جهت تماس با شرکت به منظور جمع آوری زباله های خشک همه روزه و در ساعات اداری و غیر اداری می توانند با شماره های ۳۴۲۸۷۴۳۲ و ۳۴۲۸۵۴۱۷ تماس بگیرند.

1 3

1 5 1 1

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی زباله های خشک شرکت یاقوت نهفته کویر رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان