دکتر قدیری ابیانه در گفت و گو اختصاصی با "خانه خشتی" تصریح کرد:

امتناع از مصاحبه توسط برخی مسئولین دولتی نشان دهنده موافقت آنان با فتنه و یا ترس از عزل مسئولیت است

  • شناسه خبر: 54073
امتناع از مصاحبه توسط برخی مسئولین دولتی نشان دهنده موافقت آنان با فتنه و یا ترس از عزل مسئولیت است

وی گفت: این افراد یا با فتنه موافق اند و نمی خواهند موافقت خود را علنی کنند و یا مخالف فتنه هستند و ترس دارند که اگر موضع بگیرند از سوی مسئولین ارشد عزل شوند.

خانه » آخرین اخبار » امتناع از مصاحبه توسط برخی مسئولین دولتی نشان دهنده موافقت آنان با فتنه و یا ترس از عزل مسئولیت است

به گزارش “خانه خشتی”، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک و مدیر تأسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص چگونگی جدا بودن مرز دولت از سران فتنه اظهار داشت: دولت پای بند ارزش های اسلامی باشد و از کسانی که در مقابل فتنه سکوت کرده اند در رأس امور قرار ندهد ، چه بسا این افراد آتشکده معرکه بوده اند.

وی در ادامه افزود: به انقلاب ما لطمه وارد شده و نظام در لبه پرتگاه قرار گرفت و یک عده که به این موضوع بی تفاوتند به درد مسئولیت نمی خورند.

قدیری ابیانه کار سران فتنه را همانند اسید پاشی جراح به صورت رئیس بیمارستان دانست و گفت: کار سران فتنه اسید پاشی به روح انقلاب و نظام بود.

کارشناس عالی علوم استراتژیک با اشاره به در رأس کار قرار دادن افراد فتنه گر برای یکسری از مسئولیت های حساس توسط دولت، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور قصد دارد افراد دخیل در فتنه را رأس امور قرار دهد و برای من سؤال است که وی چگونه در سابق دبیر شورای امنیت ملی بوده است.

دکتر حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با (خانه خشتی)1دکتر حسن قدیری ابیانه در پاسخ به سؤال خبرنگار “خانه خشتی”، مبنی بر امتناع از مصاحبه توسط برخی مسئولین دولتی در خصوص فتنه و سران فتنه یادآور شد: این افراد یا با فتنه موافق اند و نمی خواهند موافقت خود را علنی کنند و مردم را رودر روی خود قرار دهند و یا اینکه مخالف فتنه هستند و ترس دارند که اگر موضع بگیرند از سوی مسئولین ارشد عزل شوند.

وی ابراز امیداواری کرد: مردم رفسنجان در حماسه ۹ دی با راهپیمایی عظیم فتنه را خنثی کردند و باز هم این تجمع را خواهند داشت.

قدیری ابیانه ولایت مداری را درس بزرگی از شهدا و خانواده شهدا عنوان کرد و گفت: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، حمایت از ولایت ضرورت دارد و پای بندی به ولایت، کشور را از انحرافات و صدمات مصون می دارد.

وی تصریح کرد: هر چند فتنه ۸۸ خنثی شد ولی دشمنان دست از فتنه بر نخواهند داشت و سعی می کنند در هر زمان که امکانش فراهم باشد به کشور لطمه بزنند و از این جهت باید هشیار باشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان انقلاب حماسخ 9 دی خانه خشتی دکتر حسن قدیری ابیانه دولت رفسنجان سران فتنه فتنه 88 کارشناس عالی علوم استراتژیک مدیر انجمن بین المللی نخبگان مسلمان ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان