مسئول هماهنگی فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خانه خشتی:

۹ دی یک روز ماندگار از حضور یک ملت بالغ، فهیم و اثرگذار است

  • شناسه خبر: 53923
۹ دی یک روز ماندگار از حضور یک ملت بالغ، فهیم و اثرگذار است

مسئول هماهنگی فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۹ دی یک روز ماندگار از حضور یک ملت بالغ، فهیم و اثر گذار است و در این روز باید خودآگاهی و حضور یک ملت واکاوی شود.

خانه » آخرین اخبار » ۹ دی یک روز ماندگار از حضور یک ملت بالغ، فهیم و اثرگذار است

اثباتی مسئول هماهنگی فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با “خانه خشتی” در تهران، داشتن شناخت دقیق و کافی و آگاهی به معنای علمی از محیط پیرامون و قدرت تجزیه و تحلیل را مهمترین شرط بقای یک امت دانست و اظهار داشت: اگر جامعه ما این شان را داشته باشد همیشه راه پیروزی را طی می کند و رسیدن به این دو مقام دو ویژگی را میطلبد که هر دو را در حماسه ۹ دی می بینیم.

وی افزود: در حماسه ۹ دی این دو ویژگی بصیرت یعنی همان شناخت دقیق از محیط پیرامون و قدرت تجزیه و تحلیل مشاهده شد و در کنار اینها شرط ولایت به عنوان جهت ثواب که در دورکن قبلی دچار اشتباه نشویم بسیار اثر گذار بود.

اثباتی اضافه کرد: در محیط سال ۸۸ بزرگترین نقطه قدرت دشمن این بود که این نسبتها در مقطعی از زمان در بعضی گروه های اجتماعی را به هم زد و با بزرگ کردن سوژه ها و بکارگیری تکنیک های جنگ نرم و روانی، دروغ پردازی و بسیاری از مکانیزم هایی که در آموزه های غربی وجود دارد، توانست بخشی از توده های مردمی را دچار شبهه در شناخت کند.

وی خاطر نشان کرد: درایت رهبری این بود که فرصت منطقی را به محیط اجتماعی دادند تا در تجزیه و تحلیل و واکاوی در حقیقت به مقام بلوغ بصیرتی برسند.

این مقام مسئول حل مساله اجتماعی از درون خود را بزرگی اتفاق ۹ دی برشمرد و افزود: در ۹ دی توطئه دشمن که از جنس براندازی بود تبدیل شد به استحکام نظام ، روزی که بصیرت ولایی مطرح می شود و کسی نمی تواند آن را کتمان کند.

وی تصریح کرد: بصیرت تنها و داشتن قدرت تجزیه و تحلیل زمانی کامل میشود که بروز اجتماعی داشته باشد و حضور در میدان را معنی کند، در ۹ دی تمام این مکانیزم یک دور کامل دارد از مساله تا حل مساله و از حل آن تا حضور و تبیین آن.

اثباتی خاطر نشان کرد: بحث فتنه به عنوان یک حقیقت باید در کل سال در مراکز علمی و رسانه ای مورد واکاوی قرار گیرد و شبهات آن پاسخ داده شود.

وی افزود: اما  ۹ دی یک روز ماندگار از حضور یک ملت بالغ، فهیم و اثر گذار است و در این روز باید خودآگاهی و حضور یک ملت واکاوی شود.

برچسب ها:
9 دی یک روز ماندگار از حضور یک ملت بالغ، فهیم و اثرگذار اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان