در بیانیه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان مطرح شد:

نهم دی نقطه وحدت در برابر دشمن و حرکت برای رسیدن به جامعه اسلامی موعود

  • شناسه خبر: 53888
نهم دی نقطه وحدت در برابر دشمن و حرکت برای رسیدن به جامعه اسلامی موعود

اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان اعلام کرد: برهمگان لازم است که هرساله با گرامی داشت نهم دی به بازخوانی دوباره آرمان ها بپردازند و ریشه های فتنه را بخشکانند، ریشه هایی که در تهاجم فرهنگی علیه این ملت ریشه دارد.

خانه » آخرین اخبار » نهم دی نقطه وحدت در برابر دشمن و حرکت برای رسیدن به جامعه اسلامی موعود

به گزارش خانه خشتی، به مناسبت گرامیداشت نهم دیماه روز همیشه ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان بیانیه ای بدین شرح صادر نمود:

گرامی داشت حماسه نهم دی بازخوانی یک اتفاق تلخ و یک واکنش شیرین است. فتنه ای تلخ و حضور فتنه شکنی شیرین. این روز بیانگر بصیرت یک ملت است.

  • فتنه سال ۸۸ بر مبنای یک ادعای کذب یعنی تقلب در انتخابات رخ داد اما در ادامه و شعار های خود از رمز تقلب عبور نمود و به حرکت علیه آرمان های انقلاب اسلامی تبدیل گردید. از تقلب به حذف مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و نه غزه نه لبنان کشیده شد که تعارض کامل با اندیشه های امام خمینی(ره) داشت.
  • فتنه سال ۸۸ مورد تشویق و حمایت کشورهایی بود که سال ها طعم تلخ استثمار و استعمار را در تاریخ خود دارند و از ظلم به ملت ایران فروگذار نکردند.
  • فتنه ۸۸ برآمده از تهاجم فرهنگی بود. آنچه در شعارها دیده می شد و یا رفتارهایی که در فضاهای مختلف از فتنه گران دیده می شد نشان دهنده اختلافات فرهنگی بود. آنکه از نه غزه نه لبنان سخن می گوید بیشتر از آنکه سیاسی باشد، تصور درستی از شعارهای انقلاب اسلامی ندارد و با فرهنگ انقلاب بیگانه است.
  • فتنه ۸۸ به معنی ایجاد زمینه و نشان دادن چراغ سبز برای اقدام علیه ایران بود. به هر حال می توان تشدید تحریم ها علیه ایران را مبتنی بر این چراغ سبز دانست. یکی از اهداف تحریم، ایجاد نارضایتی داخلی بود تا دولت ایران برای کوتاه آمدن در عرصه خارجی، فشار وارد شود.
  • رفتار برخی از افراد دست اندرکار در فتنه ۸۸ در ۵ سال گذشته تعجب آور است. افرادی که به نوعی حامی فتنه بودند اما در انتخابات های بعد از ۸۸ شرکت کردند چه به صورت رای دادن چه به صورت نامزد شدن و چه به صورت حمایت از نامزد مشخص. این رفتار افراد شاخص سیاسی، شائبه قدرت طلبی این افراد را تقویت می کند.
  • محاکمه سران فتنه در دادگاه به یک مطالبه برای بخش بزرگی از مردم تبدیل شده است.
  • انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بزرگترین سند مظلومیت نظام بود. ساختار انتخاباتی، شورای نگهبان، دولت و… همه و همه همان هایی بود که مجری و ناظر انتخابات ۸۸ بود اما نامزد مورد حمایت برخی از افراد موثر در فتنه انتخاب شد و بسیاری از افراد مغلوب در انتخابات ۸۸ در دولت یازدهم صاحب منصب شدند. اما مردم در ۹ دی نشان دادند که نظام مظلوم بوده است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با عنایت به موارد مذکور دوباره بیعت خود را با آرمان های انقلاب اسلامی، امام و رهبری و هزاران شهید گلگون کفن اعلام می دارد و بر این نکته تاکید دارد که نهم دی نقطه وصل همه ی تفاوت هاست. نقطه وحدت در برابر دشمن و حرکت برای رسیدن به جامعه اسلامی موعود. برهمگان لازم است که هرساله با گرامی داشت نهم دی به بازخوانی دوباره آرمان ها بپردازند و ریشه های فتنه را بخشکانند، ریشه هایی که در تهاجم فرهنگی علیه این ملت ریشه دارد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان رفسنجان نهم دی نقطه وحدت در برابر دشمن و حرکت برای رسیدن به جامعه اسلامی موعود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان