سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت و گوی اختصاصی با "خانه خشتی":

حماسه نهم دی ماه پتانسیل مردمی را به رخ دشمن کشید/حصر به نفع سران فتنه است

  • شناسه خبر: 53386
حماسه نهم دی ماه پتانسیل مردمی را به رخ دشمن کشید/حصر به نفع سران فتنه است

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که موضوع رفع حصر سران فتنه را مطرح می کنند علاقه ای به آرامش و آینده موفق نظام ندارند و اگر اصرار بیشتری داشته باشند نهایتا سران در محکمه های قضایی محاکمه می شوند که این به مصلحت آنان نیست.

خانه » آخرین اخبار » حماسه نهم دی ماه پتانسیل مردمی را به رخ دشمن کشید/حصر به نفع سران فتنه است

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی” حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ را نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: همانگونه که هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف عجیبی در تداوم نظام جمهوری اسلامی بود حماسه مردم در ۹ دی نیز نقطه عطف جدید در حاکمیت مردم و دفع توطئه هایی که در ورای مرزها ی کشور طراحی شده بود و در داخل توسط فرد، گروه و احزابی خواسته و یا ناخواسته اجرا شد، بود.

وی افزود: در فتنه ۸۸ عده ای بصورت خواسته و جمعی ناخواسته بازیگر مجامع بیگانگان شدند و در روزهای پایانی آن کسانی در گود بودند که همگی وابسته به بیگانگان بودند و با آنها هم سو شده بودند.

زارع زاده تصریح کرد: فتنه ۸۸ در حالی طراحی شد که در آن قدرت حضور مردم در میدان به درستی درک نشده بود و حماسه نهم دی ماه پتانسیل مردمی را به رخ دشمن کشید، این زیرساخت و انگیزه بسیار مذهبی و عرق ملی پاسخ دندان شکنی به همگان داد، دشمنان این نظام هم فهمیدند که شریان وجودی آن وابسته به قدرت مردم است.

وی با مردم بودن را عین قدرت و منهای مردم را عین ضعف دانست و گفت: نهم دی ماه این قدرت را کاملا به نمایش گذاشت و جهانیان متوجه شدند که با مردم متدین و علاقمند به ساختار فرهنگی و ملی ایران نمی شود به راحتی برخورد کرد.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید ۹ دی را ارزش گذاری و پاسداری کنیم و هرساله آن را پاس بداریم و همچنین دولتمردان در صدد این باشند که به نحو احسن مردم داری کنند، بدانند که اگر بخواهند موفق باشند باید رضایت و خواست مردم که ارتقای مملکت و نظام است را دریابند.

حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به بیان زمزمه هایی پیرامون تطهیر سران فتنه و رفع حصر آنان تصریح کرد: سران فتنه هنوز نپذیرفته اند که فتنه ای روی داده است و اینان مخالف مصلحت نظام بودند، نظام را در لبه پرتگاه قرار دادند و دشمن را شاد کردند و بر راه غلط خود پافشاری دارند .

وی افزود: اگر رهبری و مردم این متانت ، نرمش و عطوفت را نشان نمی دادند و خواستار محاکمه آنها در محکمه ی قضایی می شدند به عنوان مفسد فی الارض محکوم به اعدام می شدند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نظام با عطوفت خود تشخیص داد که این سران در حصر باشند تا اینکه روزی به این نتیجه برسند که اشتباه کرده اند، حصر بهترین راهی بود که رهبر فرزانه انقلاب تشخیص دادند تا فضای جامعه آرام باشد.

وی ادامه داد: حصر به نفع سران فتنه است که در اینصورت هم امکان بازگشت آنها حفظ شده است و هم نظام آرامش خود را دارد.

زارع زاده مطرح کردن چنین سخنانی پیرامون رفع حصر سران فتنه را مردود دانست و بیان داشت: در زمان حال که دولت با گرایش اصلاحات و توجه به هردو جریان با آرامش در حال پیشروی است دلیلی بر مطرح کردن این موضوعات نیست.

وی افزود: کسانی که چنین مسائلی را مطرح می کنند علاقه ای به آرامش و آینده موفق نظام ندارند و اگر اصرار بیشتری داشته باشند نهایتا سران در محکمه های قضایی محاکمه می شوند که این به مصلحت آنان نیست.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان