در سفر به رفسنجان

دیدار آیت الله خاتمی با حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی

  • شناسه خبر: 53252
دیدار آیت الله خاتمی با حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی

آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در سفر به رفسنجان به دیدار شیخ عباس پورمحمدی رفت.

خانه » آخرین اخبار » دیدار آیت الله خاتمی با حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی

به گزارش “خانه خشتی”، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان در سفر به شهرستان رفسنجان با حجت الاسلام شیخ عباس پور محمدی دیدار کرد.

وی حجت الاسلام پورمحمدی را با سابقه ترین فرد در زمان انقلاب یاد کرد و گفت: ایشان از بزرگانی هستند که در دوره غربت انقلاب از امام و خط امام از صمیم جان حمایت کردند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: این افتخار برای ایشان است که امثال رهبر معظم انقلاب را در دوره ای که به شدت نیاز به کار عمیق فرهنگی بود دعوت و در همین منزل پذیرایی می کرد.

وی تصریح کرد: ایشان که عمرشان را در راه نشر اسلام و ارزش های دینی و نشر فرهنگ انقلاب بکار بردند، تا همیشه برای ما عزیز هستند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مردم ما این خدمت گذاران را فراموش نمی کنند، تکریم ریش سفیدان مسلمانی که عمرشان را در راه اسلام صرف کردند در حقیقت تکریم خداوند است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی از روحانیون مردمی، ساده ­زیست، نیکوکار و یاور محرومان، مبارز انقلابی، وکیل حضرت امام خمینی(ره) و زندانی سیاسی رژیم پهلوی است.

حاج شیخ عباس پورمحمدی که افتخار میزبانی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) را در سال های قبل از انقلاب در رفسنجان داشته است، از چهره های سرشناس رفسنجان می باشد که به مدت ۶۰ سال در این شهرستان منشأ خدمات فرهنگی و مذهبی بی شماری بوده است.

وی که فرزند روحانی اش را نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده است، سابقه دوستی دیرینه با رهبر فرزانه انقلاب دارد ، به گونه ای که در سال های ۴۷ و پس از آن، معظم له را برای تبلیغ به رفسنجان دعوت کرده و افتخار میزبانی ایشان را داشته است.

از آن پس نیز مقام معظم رهبری چندین بار به رفسنجان آمدند و در منزل وی به سر می بردند.

وی هم اکنون به دلیل بیماری مدتی در منزل بستری می باشد.

IMG_9831 IMG_9837 IMG_9861 IMG_9875 IMG_9881 IMG_9884 IMG_9887

برچسب ها:
آیت الله سید احمد خاتمی اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان شیخ عباس پورمحمدی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان