امام جمعه سابق جیرفت در گفت و گو با خانه خشتی:

امام را از کسانی که همراه او ماندند بشناسیم نه آنانکه جدا از آرمان ایشان شدند

  • شناسه خبر: 52962
امام را از کسانی که همراه او ماندند بشناسیم نه آنانکه جدا از آرمان ایشان شدند

امام جمعه سابق جیرفت گفت: امام(ره) را از کسانی که همراه امام ماندند بشناسیم نه آنانکه روزی با ایشان بودند و امروز جدای از اهداف و آرمانها ایشان شدند.

خانه » آخرین اخبار » امام را از کسانی که همراه او ماندند بشناسیم نه آنانکه جدا از آرمان ایشان شدند

حجت الاسلام اصغرعسکری در گفت و گو با “خانه خشتی“، اظهار داشت: این درست است که حضرت امام خمینی (ره) را از مصاحبینشان بشناسیم اما منظور آن کسانی است که همراه امام هستند نه آنانکه روزی با ایشان بودند و امروز جدای از اهداف و آرمانها ایشان شدند.

وی افزود: طلحه و زبیر کسانی بودند که روزی با پیامبر(ص) بودند اما راه را ادامه ندادند و در جنگ جمل که جنگ با خواص بود رو در روی امام علی(ع) کشته شدند.

عسکری خاطر نشان کرد: اگر یاران امام(ره) همراه و هماهنگ با ایشان بمانند درست است ولی وقتی جدا از اهداف و آرمان های امام شدند دیگر نمی توانند شخصیت امام(ره) را بشناسانند.

وی در ادامه در پاسخ به این صحبت کسانی که تاریخ امام(ره) را در حال انقراض می دانند بیان داشت: اگر تاریخ اسلام و قرآن گذشت تاریخ امام(ره) هم می گذرد.

امام جمعه سابق جیرفت مطابقت با عقل و هماهنگی با فطرت را دو ویژگی حرکت امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: حرکت هایی که با عقل و فطرت پشتیبانی می شوند هرگز از بین رفتنی نیستند، حرکت امام یک حرکت حکیمانه ای بود که با عقل تایید می شد و هماهنگ با فطرت بشر بود، لذا قیام امام هرگز نابود نمی شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام را از کسانی که همراه او ماندند بشناسیم نه آنانکه جدا از آرمان ایشان شدند خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • همشهری جوان

    جناب کشاورز با صد نفر دویست نفر نمیشه اسم همه مردم که شما ازش دم میزنی رو اورد رودخانه اون ملیون ها نفر مردمی هستند که در 9 دی در حمایت از سید الشهدا( که توسط اعوان وانصار هاشمی مورد اهانت قرار گرفنه بود ) حمایت کردند وخودشون رو نشون دادند در مراسم استقبال از اقای هاشمی در زادگاه خودش بهرمان شاهد بودم که با همه تیم امنیتی وهمراهانشون از تهران وکرمان ورفسنجان و.... مسجد جامع بهرمان نیمه هم نشده بود.... ثانیا در مورد اقای هاشمی واقدامات مثبت ومنفیش ایشون وخانواده معززشون !!تاریخ قضاوت خواهد کرد پس بهتره حنجرت رو به اسم همه مردم خسته نکنی

    امیر

    عزیزم یه نگاه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری رفسنجان بندازی جهت رودخانه رو تشخیص میدی

    کشاورز

    همشهری جوان که داری از پایگاه خانه خشتی حقوق دریافت میکنی.کاش زمان انقلاب بودی .کاش زمان جنگ بودی .کاش بودی ومیدیدی که اگر این یار دیرین امام هاشمی عزیز نبود این انقلاب پیروز نمیشد .کاش بودی ومیدیدی زمانی که ایت الله هاشمی را میخواستند در خانه ترور کنن امام خمینی چه جمله ای درباره امام گفتند.کاش بودی ان زمانی که امام عزیزمان از بین ما رفت.و دشمنان این انقلاب فکر میکردند کار این انقلاب تمام شده .هاشمی چگونه در مجلس خبرگان(با انتخاب رهبر عزیزمان خامنه ای)به دشمنان انقلاب تو دهنی زد.کاش بودی ودوران سازندگی را میدیدی.دورانی که همه کشورها یک طرف بودند ایران هم یک طرف ولی این بزرگوار نگذاشت اب تو دل مردم تکان بخورد.زمانی که بسیجیهای رفسنجانی از زیر قرانی که اقا شیخ محمد هاشمی براشون میگرفت رد میشدن شما نبودی .وارزوش این بود که در کنار همین شهدا ارام بگیره.در اخر همشهری جوان.با همون دوربین یا رادیو ضبطی که داری بین مردم بیا ونظر خواهی کن خدا را هم بین من و خودت قاضی قرار بده اون وقت ببین کی داره بر خلاف رودخانه حرکت میکنه

    کشاورز

    وای از کینه این خانه خشتی.دو هفته از حضور اقا سید حسن در مراسم یادبود ایت الله هاشمیان و استقبال پرشور مردم رفسنجان گذشته .باز هم دست بردار نیستی .بابا مردم اقای هاشمی را دوست دارند .چرا نمیخواهی بفهمی.چرا برخلاف رودخانه حرکت میکنی.از من پیر مرد به تو نصیحت وقتی مهر یک نفر تو دل ادمها رفت دیگه نمیشه با زور از مردم خواست ازش دل بکنن ایت الله هاشمی وخانواده امام تو دل مردم جا دارند پس تلاش نکن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان