مشاور فرماندار رفسنجان در امور جوانان:

مجمع مشاوران جوان شهرستان برای اعتلا و ارتقاء کیفیت زندگی جوانان تلاش می کند

  • شناسه خبر: 51866
مجمع مشاوران جوان شهرستان برای اعتلا و ارتقاء کیفیت زندگی جوانان تلاش می کند

مشاور فرماندار در امور جوانان تأکید کرد: مجمع مشاوران جوان بدون هیچ منفعت مالی و کاری به منظور تحول شهرستان گرد آمده و موتور محرکشان جوانان هستند.

خانه » آخرین اخبار » مجمع مشاوران جوان شهرستان برای اعتلا و ارتقاء کیفیت زندگی جوانان تلاش می کند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، علی غلامرضا پور مشاور فرماندار رفسنجان در امور جوانان در نشست مشاوران جوان با فرماندار رفسنجان، تشکیل این مجمع را در راستای ورود به بازوی اجرایی دستگاه های اجرایی به منظور استفاده از فکر و نیروی جوانان عنوان کرد و گفت: این مجمع علاوه بر اینکه از اجتماع و تأیید جوانان برخوردار است، به عنوان نماینده آنان، مطالباتشان را اخذ کرده و در ساختار اجرایی ارتباط برقرار می کند.

مشاور فرماندار در امور جوانان با بیان اینکه در شهرستان رفسنجان جوانان صلاحیت دار وجود دارد، اما از آنان کمکی گرفته نمی شود، ابراز داشت: باید نظر جوانان را بشنویم و صرف نظر از گرایش ها و دیدگاه های آنان، در راستای بهبود امورشان تلاش کنیم.

وی در ادامه از تشکیل کمیسیون های شش گانه در ذیل شورای مرکزی مجمع مشاوران جوان خبر داد و گفت: کمیسیون ها با شناسایی نخبگان مربوط به حیطه خود، از حضور آنان استفاده می کنند.

2جلسه مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان

علی غلامرضا پور تأسیس پایگاه اینترنتی مجازی و سایت مجمع را از برنامه های آتی شورا عنوان کرد و از ایجاد بخشی با عنوان دریافت ایده های جوانان در آن خبر داد و افزود: در این پایگاه نظرات جوانان درباره شهرستان رفسنجان جمع آوری و در قالب کمیسیون های مربوطه بررسی و در قالب طرح های اجرایی جهت تعیین تکلیف ارائه می گردد.

مشاور فرماندار در امور جوانان شناسایی نخبگان توسط دستگاه های اجرایی و عضوگیری را از دیگر زیر ساخت های مجمع بیان کرد و اظهار داشت: این مجموعه با حمایت فرماندار و مسئولین و با حضور جوانان علاقمند به نظام، برای اعتلا و افزایش کیفیت زندگی مردم فعالیت می کند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف مجمع در محورهای تصمیم سازی، آموزش، تجربه اندوزی، کادر سازی و توانمند سازی، تأکید کرد: مجمع مشاوران جوان بدون هیچ منفعت مالی و کاری به منظور تحول شهرستان گرد آمده و موتور محرکشان جوانان هستند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی علی غلامرضاپور مجمع مشاوران جوان مجمع مشاوران جوان رفسنجان مشاوران جوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان