رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان مطرح کرد:

آموزش مهارت های شغلی و ایجاد انگیزه در کارمندان ادارات رفسنجان

  • شناسه خبر: 51860
آموزش مهارت های شغلی و ایجاد انگیزه در کارمندان ادارات رفسنجان

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان گفت: آموزش مهارت های شغلی و نیاز آموزشی براساس اهداف سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

خانه » آخرین اخبار » آموزش مهارت های شغلی و ایجاد انگیزه در کارمندان ادارات رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، دکتر مظفری رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان، صبح امروز در جلسه شورای اداری، ضمن اشاره به بحث کمیسیون تحول اداری و توسعه دولت الکترونیک در کلیه سازمان ها و ادارات رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر ادارات این عمل را انجام داده اند، کمیته فناوری اطلاعات نیز بصورت الکترونیک فعال شود.

وی ضمن بیان اینکه رفسنجان در بحث تحول اداری عملکرد خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: نقشه اصلاح اداری براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری صورت گیرد.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان مدیریت توسعه، دولت الکترونیک و صیانت از حقوق مردم را مهم برشمرد و افزود: در گذشته این کمیسیون فعال بود و امیدواریم هم اکنون با تشکیل دبیرخانه، اهداف باسرعت بیشتری انجام شود.

وی اطلاع داشتن مدیر مؤسسه و اداره با ساختار سازمان را دارای اهمیت دانست و گفت: هدف کمیسیون تحول اداری، داشتن برنامه عملیاتی است و صاحبان فرآیند باید بطور منظم از برنامه آگاه باشند.

دکتر مظفری رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان

دکتر مظفری با اشاره به مدیریت نوین در سازمان ها و ادارت، تصریح کرد: رئیس اداره باید بر نیرو مدیریت کند و تکریم کارمند را بجا آورد.

وی با برشمردن وظایف و حدود اختیارات هر مدیر، افزود: آموزش مهارت های شغلی و نیاز آموزشی براساس اهداف سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی رعایت حقوق و ایجاد انگیزه در کارمندان را مهم عنوان کرد و افزود: هر اداره براساس چارت سازمانی و اتوماسیون اداری عملکرد کارکنان را ارزیابی کند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دولت الکترونیک رفسنجان کمیسیون تحول اداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان