امام جمعه سابق جیرفت در اجتماع «شکوه مقاومت» رفسنجان:

بسیجیان در مقابل مؤمنین متواضع و در مقابل مستکبران استوارند

  • شناسه خبر: 51232
بسیجیان در مقابل مؤمنین متواضع و در مقابل مستکبران استوارند

حجت الاسلام عسگری گفت: امروز بسیجی ماندن دشوارتر است؛ چرا که امروز دشمن با پیچیدگی در جبهه ها و جلوه های مختلف و یا حتی در خانه و همسایگی ما حضور یافته است.

خانه » آخرین اخبار » بسیجیان در مقابل مؤمنین متواضع و در مقابل مستکبران استوارند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه سابق جیرفت در اجتماع «شکوه مقاومت» رفسنجان، با تبریک روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره)، اظهار داشت: بسیج سپاه پاسداران پدری چون روح الله دارد و از میان خواهران، برادران، اصناف و همه ملت مسلمان و متدین و انقلابی ایران برای پاسداری از انقلاب، یارگیری کرده است.

وی با اشاره به اهداء پرچم سرخ حسینی توسط پدران شهدا به بسیجیان، به تعبیر امیرالمومنین (ع) در فرازی از نهج البلاغه پرداخت و گفت: حضرت علی (ع) وظیفه به دوش گرفتن پرچم را بر عهده  اهل بصیرت، دشمن شناسان، وظیفه شناسان و آنان که بصیرت دینی دارند می داند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به ایستادگی مردانه بسیجیان و حضور آنان در میدان های سخت، بیان داشت: امروز بسیجی ماندن دشوارتر است؛ چرا که امروز دشمن با پیچیدگی در جبهه ها و جلوه های مختلف و یا حتی در خانه و همسایگی ما حضور یافته است.

IMG_7011

وی بصیرت، شجاعت، صبر و استقامت را از شروط اساسی ایستادگی بسیجیان در مقابل قدرت های بزرگ عنوان کرد و با استمداد از آیات قرآن، جایگاه بسیج را تشریح نمود و گفت: در آیات متعدد قرآن، خداوند خطاب به یاران و همراهان پیامبر از افرادی نام می برد که جایگزین قوم پیامبر می شوند و آنان کسانی هستند که هم خدا را دوست دارند و هم آن ها خداوند را دوست دارند.

امام جمعه سابق جیرفت مصداق این افراد را از زبان پیامبر معرفی نمود و گفت: پیامبر (ص) سلمان فارسی و هم وطنان او که ایرانیان و فارسی زبانان هستند به این عنوان معرفی می کند و می فرماید: این افراد کسانی هستند که در مقابل مؤمنین متواضع و در مقابل مستکبران استوارند.

وی به بیاناتی از امام خمینی (ره) اشاره کرد و آن را بیانگر آیات قرآن دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مصداق کامل محبان خداوند را بسیجیان می داند که جلوه کامل ایثار، خلوص، فداکاری، عشق به ذات مقدس حق و اسلام هستند.

حجت الاسلام عسکری ویژگی بسیجیان را با استفاده از آیات قرآن بیان کرد و سرآمد آن ها را عشق به خداوند متعال عنوان کرد و افزود: اگر عشق به خدا در جان آدمی قرار گیرد، تمام علایق و وابستگی های دیگر از بین می رود و خاکستر می شود؛ تنها شعله ای که از درون انسان بر می آید و او را راهنمایی می کند، عشق به خداست.

وی فروتنی، سرافرازی، جهاد در راه خدا، مقاومت در برابر تهاجم تبلیغاتی و فرهنگی دشمن را از دیگر ویژگی های بسیجیان عنوان کرد و خطاب به بسیجیان گفت: از ویرگی شما این است که در برابر تهاجمات دشمن ثابت قدم باشید؛ چرا که فقیه جامع الشرایط و امام راحل نیز همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورده و از خدا خواسته است با بسیجیان محضور شود.

حجت الاسلام عسکری ابراز امیدواری کرد و گفت: ان شاء الله همه بسیجی باشیم و بسیجی بمانیم و از اسلام و دستاوردهای اسلامی پاسداری کنیم.

برچسب ها:
اجتماع بسیجیان رفسنجان اخبار رفسنجان امام جمعه سابق جیرفت بسیجیان حجت الاسلام عسگری خانه خشتی سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان شکوه مقاومت رفسنجان ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان