پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تجمع اعتراض آمیز مردم رفسنجان در هتک حرمت مقدسات شیعیان توسط بهائیان + تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، اول و دوم محرم امسال بهاییان شهرستان رفسنجان به بهانه تولد دو مدعی دروغگو و فریبکار خود با تعطیل نمودن محل کسب و کار خویش به گرامیداشت این روزها و رقص و پایکوبی پرداختند و به ساحت مقدس امام مظلوم شیعیان اهانت کردند.

این در حالی است که بهائیان تمامی مراسم خود را مطابق تقویم خود ساخته خود که به صورت شمسی میباشد برگزار میکنند و در حالیکه معتقد به نسخ و کهنه شدن اسلام هستند تولد این دو نفر ملعون را مطابق اول و دوم محرم که هجری قمری و مربوط به مسلمانان است به رقص و پایکوبی میپردازند و با این اهانت به ساحت امام مظلوم شهید ما، راه تاریک و ننگین رهبران خود را ادامه میدهند.

در اعتراض به این هتک حرمت جمعی از مردم رفسنجان پیش از ظهر امروز در یک تجمع مردمی و خود جوش در مقابل فرمانداری شهرستان برائت خود را از تشکیلات استعماری و ضاله بهاییت در سطح شهرستان اعلام کردند.

حاضرین در این تجمع ضمن محکوم نمودن هتک حرمت حضرت سیدالشهدا توسط بهائیان در روز اول و دوم محرم، هرگونه برخورد احساسی و خارج از قانون را در راستای مظلوم نمایی این تشکیلات دانسته و ضمن دعوت به آرامش هرگونه تحرک غیر قانونی را نفی و عاملان چنین رفتارهایی را وابستگان تشکیلات بهائیت جهت بهره برداری تبلیغاتی و در راستای اهداف بهائیت می دانیم.

همچنین آنان از مسوولین شهرستان درخواست کردند تا با تبلیغات شیطانی و فریب دهنده این فرقه گمراه برخورد قاطع و مناسب انجام دهند.

خروج از نسخه موبایل