از طریق رسانه ها مردم را بیدار کنید/تأثیر مطلوب شوراهای معتمد محل در تأمین امنیت محلات رفسنجان

  • شناسه خبر: 50591
از طریق رسانه ها مردم را بیدار کنید/تأثیر مطلوب شوراهای معتمد محل در تأمین امنیت محلات رفسنجان

معاون اجتماعی نیروی انتظامی رفسنجان گفت: باید از طریق رسانه ها مردم را بیدار کنید تا به دنبال اخبار رسانه های بیگانه نروند.

خانه » آخرین اخبار » از طریق رسانه ها مردم را بیدار کنید/تأثیر مطلوب شوراهای معتمد محل در تأمین امنیت محلات رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حسن نظری معاون اجتماعی نیروی انتظامی رفسنجان در جمع اصحاب رسانه ، نقش رسانه ها را در تشویش و آرام سازی اذهان عمومی مؤثر خواند و خطاب به خبرنگاران ابراز داشت: باید از طریق رسانه ها مردم را بیدار کنید تا به دنبال اخبار رسانه های بیگانه نروند.

وی تعامل رسانه ها را در تقویت بسترها و زمینه سازی برای رعایت قوانین انتظامی مطلوب بیان کرد و افزود: رسانه ها در ایجاد نظم و امنیت و ترافیک عمومی دخیل اند.

نظری با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی برخورد نیست و به سمت پیشگیری و فرهنگسازی رفته است، بیان داشت: تشکیل شوراهای معتمد محل و گسترش فرهنگ یاران ترافیک در امنیت بسیار مؤثر بوده است.

وی به تلاش و مشارکت مردمی در تأمین امنیت اشاره نمود و تأکید کرد: در جامعه امروز احساس امنیت از خودِ امنیت بیشتر است و حرف اول را می زند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی رفسنجان در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» در نیمه آذر ماه امسال در کرمان، اظهار داشت: این جشنواره برای اولین بار در کشور و با هدف نقش رسانه ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کرمان برپا می شود.

حسن نظری خواستار حضور اصحاب رسانه رفسنجان در جشنواره شد و افزود: امیدواریم با ارسال آثار خبرنگاران رفسنجانی در قالب خبر، تیتر، گزارش، عکس، مصاحبه و … در جشنواره بدرخشیم.

رسانه ها بازوی توانای جوامع مردم سالار هستند

رییس اداره ارشاد رفسنجان نیز با اشاره به اینکه فرهنگسازی قوانین در کاهش هزینه های جریمه های ناشی از جرائم تأثیر دارد، گفت: همه می دانیم که برخورد قهری پیامدهایی را به دنبال دارد که نتیجه آن رضایت بخش نیست.

حسین تقوی رسانه ها را بازوی توانای جوامع مردم سالار دانست و افزود: وقتی چنین پتانسیلی در جامعه ما وجود دارد، در کاهش آسیب های اجتماعی سهم بسزایی خواهیم داشت.

وی با اشاره به گسترش رویکرد فرهنگی نیروی انتظامی در سال های اخیر، افزود: به عنوان متولی فرهنگی سعی کردیم تعامل خوبی با رسانه ها داشته باشیم تا همکاری های خوبی ایجاد شود.

نشست خبری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه رفسنجان1

نشست خبری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه رفسنجان

نشست خبری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه رفسنجان2

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اخبار رفسنجانخ انه خشتی جشنواره رسانه نظم و امنیت خانه خشتی نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان