سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با "خانه خشتی":

کسی از مجلس رای اعتماد میگیرد که در شرایط حساس ثابت کرده باشد که پای نظام ایستاده است

  • شناسه خبر: 50153
کسی از مجلس رای اعتماد میگیرد که در شرایط حساس ثابت کرده باشد که پای نظام ایستاده است

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم مجلس بر سر موازینی که یک مدیر باید دارا باشد، می ماند؛ کسی از مجلس رای اعتماد میگیرد که در شرایط حساس ثابت کرده باشد که پای نظام ایستاده است.

خانه » آخرین اخبار » کسی از مجلس رای اعتماد میگیرد که در شرایط حساس ثابت کرده باشد که پای نظام ایستاده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، با اشاره به معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به مجلس بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی رئیس جمهور در جلسه روز گذشته مجلس، گفت و گویی را با سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ترتیب داده ایم تا نظر وی در این باره جویا شویم.

قاسم جعفری در این گفت و گو اظهار داشت: پس از آن که رئیس جمهور وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می کند، وظیفه نمایندگان این است که به بررسی، مطالعه و جمع آوری اطلاعات لازم با استفاده از روش های علمی بپردازند و سپس با بحث و مشورت نتیجه را اعلام نمایند.

وی دیانت، تعهد به وظیفه، داشتن توانمندی و تجربه کافی در زمینه های علمی و مدیریت را از شرایط مورد بررسی از سوی مجلس عنوان کرد و افزود: به طور حتم مجلس بر سر موازینی که یک مدیر باید دارا باشد می ماند، کسی از مجلس رای اعتماد میگیرد که در شرایط حساس ثابت کرده باشد که پای نظام ایستاده است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در جلسه ای که با حضور فرد معرفی شده صورت میگیرد، شخص به معرفی خود می پردازد و پس از ان طی یک جمع بندی نهایی نتیجه اعلام میگردد.

جعفری پیرامون فریاد «دو دو» نمایندگان هنگام قرائت نامه رئیس جمهور در صحن مجلس برای معرفی این وزیر پیشنهادی بیان داشت: به هر حال در هر مجموعه ای در مقابل یک حرکت یا نظر عده ای واکنش می دهند و در این جلسه نیز عده ای در واقع بر اساس اطلاعات قبلی که از این شخص داشتند واکنش نشان دادند.

وی خاطر نشان کرد: برای اعلام نتیجه قطعی پیرامون گرفتن رای اعتماد و یا عدم اعتماد از مجلس باید منتظر نتایج بررسی های مجلس بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رئی جمهور رای اعتماد سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی شرایط حساس فتنه مجلس وزیر علوم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • پایگاه خبری اقطاع

    با سلام شما با افتخار لینک شدید. در صورت امکان لینک سایت ما را در قسمت پیونها قرار دهید. با تشکر

    m

    انشاالله رای میاورد ،بابا سایت عزیز چرا جو ی که در شهر حکام است بااین خبرهایتان به هم میزند بگذارید مسولان شهر به کارهایشان بپردازند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان