با حضور سید علی ضیاء:

همایش شکرگزاری پسته در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 48606
همایش شکرگزاری پسته در رفسنجان برگزار می شود

همایش پسته برای سومین سال متوالی و با حضور مقامات کشوری در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » همایش شکرگزاری پسته در رفسنجان برگزار می شود

مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش پسته در رفسنجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، از حال و هوای متفاوت مراسم امسال با سال های گذشته خبر داد و گفت: به دلیل نزدیکی زمان برگزاری همایش پسته با ایام محرم، عنوان جشن برای آن به کار برده نشده و برنامه های آن نیز تغییرات اندکی نسبت به سال گذشته دارد و متناسب با این ایام برگزار می شود.

حسن باقری هدف از برگزاری همایش پسته را شکرگزاری پایان فصل برداشت محصول عنوان کرد و گفت: در این همایش که برای سومین سال متوالی برگزار می شود، غرفه های صنایع غذایی پسته با حضور هنرمندان رفسنجانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی از برپایی نمایشگاه ادوات کشاورزی به مدت سه روز در حاشیه همایش پسته خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر مورد بازدید علاقمندان قرار می گیرد و در پایان از غرفه های برتر تجلیل می شود.

باقری در ادامه از حضور مقامات کشوری، استاندار و مسئولین محلی در همایش ابراز خرسندی کرد و گفت: نشست تخصصی علمی با حضور کارشناسان مؤسسه تحقیقات پسته و … جهت ارائه نظرات و گزارشات مربوطه برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش گفت: احتمالاً در این همایش قیمت گذاری پسته نیز اعلام شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی هم چنین به اجرای برنامه های شاد و متنوع در همایش اشاره کرد و گفت: همایش پسته عصر پنج شنبه اول آبان ماه در دفتر شرکت تعاونی پسته واقع در میدان ۲۲ بهمن برگزار می شود.

اجرای این مراسم بر عهده سید علی ضیاء می باشد که با همراهی گروه های سرود ناشنوایان، مدیحه سرایی، آیین های محلی و … ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جشن پسته رفسنجان خانه خشتی محرم همایش پسته رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مسجدسیدالشهداء رفسنجان

    حسین جان . . . گذر تک تک این ثانیه های عمرم . . . به قدیمی شدن نوکریت می ارزد . . .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان