الهام چرخنده در یک سریال انقلابی+ تصاویر

  • شناسه خبر: 48425
الهام چرخنده در یک سریال انقلابی+ تصاویر

تصویربرداری سریال «حانیه» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری در مرحله پایانی قرار دارد و تا چند روز دیگر در یزد تمام می‌شود. تنها سکانس‌های بیرونی باقی مانده که آنها را باید تصویربرداری کنند.

خانه » آخرین اخبار » الهام چرخنده در یک سریال انقلابی+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، تصویربرداری سریال «حانیه» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری در مرحله پایانی قرار دارد و تا چند روز دیگر در یزد تمام می‌شود. تنها سکانس‌های بیرونی باقی مانده که آنها را باید تصویربرداری کنند.

قصه این سریال براساس خاطرات شفاهی و مکتوب شخصیت‌های فعال انقلاب شکل گرفته و بعضی از شخصیت‌های آن واقعی هستند و مابه‌ازای بیرونی دارند. این قصه زندگی ستوانی به نام «سعید»را روایت می‌کند که همراه خانواده‌اش به یزد منتقل شده و آنجا در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی شهر یزد است، ساکن می‌شود. حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به‌وجود می‌آورد.

عباس غزالی، جعفر دهقان، محمد کاسبی، هستی مهدوی‌فر، سیما خضرآبادی، الهام چرخنده، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، رزیتا غفوری، مژده قاضی‌مرادی، مرتضی نسیم سبحان، محمد کریم‌پور، سعید علی‌اکبری پیغمبری، مهدی قانع، امید عشیری، مهدی رودافشان و شهره اشقولی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «حانیه» به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانی‌اشکوری قرار است که در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو سیما تولید ‌شود.

 

منبع : مشرق
برچسب ها:
اخبار رفسنجان الهام چرخنده خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان