همزمان با سراسر کشور

جشن عاطفه‌ها در مدارس رفسنجان آغاز شد

  • شناسه خبر: 47763
جشن عاطفه‌ها در مدارس رفسنجان آغاز شد

جشن عاطفه‌‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس رفسنجان آغاز شد.

خانه » آخرین اخبار » جشن عاطفه‌ها در مدارس رفسنجان آغاز شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، صبح امروز جشن عاطفه ها (مهر در انتظار مهر)، در مدرسه دخترانه شهید علی محمدی پور رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، معاون آموزش و پرورش، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان حضور داشتند.

در ابتدای این آیین حسینی معاون آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیر مقدم و تبریک عید غدیر ، ارزش این عید و ولایت حضرت علی (ع)  را گرامی داشت.

حجت الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان نیز جشن عاطفه ها، نیکوکاری و احسان را کلمه زیبایی عنوان کرد و گفت: اگر انسان به مرحله ای برسد و دست مستمندی را بگیرد ، نوعی جهاد به حساب می آید و اگر در عملیات جهادی پیروز گشت جشن می گیرد.

وی افزود: با توجه به وجود افراد آسیب پذیر ، تورم و گرانی هرکس به اندازه توانایی خود در این امر سهیم شود.

حسینی یادآور شد: سازمان دانش آموزی، بسیج مستضعفین، صدا و سیما و آموزش و پرورش دست به هم داده اند و اکنون نوبت خیرین است که به اندازه توانایی خود در این امر مهم مشارکت نمایند.

امام جمعه موقت رفسنجان با اشاره به ویژگی امیرالمؤمنین گفت: گاهی فرد یتیم نیاز به تأمین مالی ندارد و احتیاج به محبت و عاطفه دارد که حضرت علی (ع) از این ویژگی برخوردار بودند.

حسینی خطاب به مسئولین گفت: باید افتخار کنیم که خدمتگذار مردم بخصوص قشر آسیب دیده هستیم و با مشارکت و همکاری، کاری علی گونه انجام دهیم تا در کشور انسانی از بی غذایی سر بر بالین نگذارد.

وی عدالت را شناژ ساختمان دانست و تصریح کرد: امیرالمؤمنین عدالت را برتر از سخاوت دانستند، به این دلیل که در عدالت به حق دیگران تجاوز نمی شود و امور در محور یک شخص نیست.

رئیس تبلیغات اسلامی با اشاره به سخن امام صادق (ع) که فرمودند بهشتیان دارای ۴ نشانه از قبیل روی گشاده، زبان نرم، سعه صدر و دست کمک دهنده می باشند، در ادامه افزود: عدالت اجتماعی را برقرار سازیم و نگذاریم حقوق افراد پایمال گردد.

وی با اشاره به تحریمات صورت گرفته در کشور خاطر نشان کرد: با مطرح کردن جشن عاطفه ها حلقه واسطه برای کمک به نیازمندان واقعی باشیم.

حسینی در پایان گفت: عید غدیر اساس اسلام و تکمیل کننده دین است و با پررنگ کردن این عید در زندگی و مشارکت یکدیگر جشن عاطفه ها را بدون شعار در عمل انجام دهیم.

لازم به ذکر است، مراسم جشن عاطفه ها با خواندن شعر و قرائت دکلمه توسط دانش آموزان انجام شد و در پایان مسئولین و دانش آموزان رفسنجانی به اهدا هدایای خود به افراد نیازمند پرداختند.

 برای مشاهده تصاویر این مراسم اینجا کلیک نمایید

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جشن عاطفه‌ها در مدارس رفسنجان آغاز شد خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان