گزارش خانه خشتی از حمایت مسئولین رفسنجان برای بازسازی غزه

مشارکت می کنیم تا غزه روی پای خود بایستد

  • شناسه خبر: 47298
مشارکت می کنیم تا غزه روی پای خود بایستد

همزمان با گرامیداشت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برای بازسازی غزه که از امروز چهارشنبه ۹ مهرماه تا جمعه ۱۱ مهرماه برگزار می شود، مسئولین رفسنجان در کنار مردم برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کردند.

خانه » آخرین اخبار » مشارکت می کنیم تا غزه روی پای خود بایستد

به گزارش”خانه خشتی“، همزمان با گرامیداشت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برای بازسازی غزه که از امروز چهارشنبه ۹ مهرماه تا جمعه ۱۱ مهرماه برگزار می شود، مسئولین رفسنجان در کنار مردم برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کردند.

جمع آوری کمک برای بازسازی غزه کار ارزشمندی استindex

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: پس از جنگی که اسرائیل ناجوانمردانه بر سر مردم غزه وارد کرد خسارت های جانی و مالی فراوانی بر این مردم وارد شد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی جمع آوری کمک برای بازسازی غزه را کار ارزشمند و مثبتی خواند و تصریح کرد: این جزو سیاست های امام خمینی(ه) بود که در سراسر دنیا هرکجا که مظلومی باشد به سمت یاری آن بشتابیم.

وی همچنین با توصیه به مردم جهت حضور در این کمک رسانی خاطر نشان کرد: مردم رفسنجان می توانند برای شکرانه محصول پسته امسال خود کمی از آن را به این امر اختصاص دهند .

حسینی یادآور شد: بر طبق تجربه های گذشته، مردم این شهرستان در همه عرصه ها پیشتاز بودند و امیدواریم در این مهم نیز پیش قدم باشند.

مشارکت می کنیم تا غزه روی پای خود بایستدIMG_7366-Copy

رضا امیر حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان نیز کمک به نیازمندان و مظلومان سراسر دنیا را از وظایف مسلمانان برشمرد و گفت: همه ما باید دست به دست هم در بازسازی غزه مشارکت می کنیم تا روزی شاهد باشیم که این سرزمین روی پای خود ایستاده است.

وی افزود: تعداد ۱۱ پایگاه در سطح شهرستان برای جمع آوری کمک های نقدی مردم در بازسازی غزه مستقر شده است.

حمایت جامعه ورزش رفسنجان از کودکان غزه

مسئول اداره ورزش و جوانان رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به حضور گسترده ورزشکاران شهرستان در حمایت از مردم غزه در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: جامعه ورزش شهرستان در کمک به کودکان و نوجوانان غزه در بازسازی وطنشان پیشگام خواهند بود.صالح-نیا-رئیس-اداره-ورزش-و-جوانان-رفسنجان-280x216

یاسر صالح نیا با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) که هرکس که فریاد مسلمانی رابشنود و به یاری آن نشتابد مسلمان نیست، خاطر نشان کرد: غزه و سوریه خط مقدم دفاع از اسلام وتشیع است واین وظیفه ماست که این خط های مقدم را تقویت کنیم.

مردم مظلوم غزه در تیررس دشمن ترین دشمن جهان اسلام قرار دارند

سخنگوی شورای شهر رفسنجان ضمن اعلام حمایت از کودکان و نوجوانان غزه برای بازسازی سرزمینشان خاطر نشان کرد: طبق گفته امام(ره) مساله فلسطین مساله جهان اسلام است و این وظیفه شرعی هر مسلمانی است که هر زمان ندای مظلومی را شنید، کمک نماید.2

محمد ریاحی تصریح کرد: مردم مظلوم غزه امروز در تیررس دشمن ترین دشمن جهان اسلام یعنی اسرائیل قرار دارند و نباید آنها را تنها گذاشت.

وی مردم رفسنجان را در تمامی عرصه های انقلاب پپیش قدم دانست و گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل برداشت محصول پسته، مردم این شهرستان قسمتی از نعمت خدادادی خود را به این امر اختصاص دهند.

جنگ غزه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت

فرمانده ناحیه مقاومت رفسنجان در گفت و گو “خانه خشتی“، جنگ رژیم صهیونیسم با مردم بی دفاع غزه را خط مقدم جنگ نظامی ایران برشمرد و تصریح کرد: در این جنگ هم ایران حمایت خود را بصورت علنی از غزه اعلام کرد و هم رژیم صهیونیستی به آن ازعان داشت.6

علی اسدی افزود: جنگ غزه در واقع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل رژیم صهیونیستی که همه دنیا پشتیبان آن بود، به نمایش گذاشت .

وی خاطر نشان کرد: در زمان حال نیز هم صهیونیسم و هم امریکا و اروپا به این نتیجه رسیده اند که هیچ حرکتی در منطقه بدون حضور ایران نتیجه بخش نحواهد بود.

اسدی ضمن دعوت از همه دلسوزان کودکان مظلوم غزه که شاهد جنایت های بی شرمانه رژیم صهیونیستی بر سر آنان بوده اند، جهت حضور در امر بازسازی غزه، اظهار داشت: حمایت مردم ایران از مردم غزه بار دیگرعلاوه بر اجر اخروی موجب دلگرمی آنان نیز خواهد بود.

وسعت خرابی و آوارگی مناطق غزه بسیار گسترده است

مسئول جمعیت هلال احمر رفسنجان در این گفت و گو وسعت خرابی و آوارگی مناطق غزه را بسیار گسترده دانست و افزود: جمع آوری کمک برای بازسازی این مناطق کار پسندیده و مناسبی است.

حسن امینی رنجبر با اشاره به کمک های سازمان هلال احمر از قبیل دارو، البسه ، پتو و … در مرحله اول کمک رسانی به غزه خاطر نشان کرد: سعی می کنیم تا جایی که در توان ما باشد در این امر خداپسندانه یاری رسانیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بازسازی خانه خشتی رفسنجان غزه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان