یادداشت/

بیائید همه با هم”از دفاع مقدس”دفاع کنیم؟!

  • شناسه خبر: 47271
بیائید همه با هم”از دفاع مقدس”دفاع کنیم؟!

آیا سالهای آمادگی، ناکامی و سال های عقب نشینی سپری شده است و انقلاب با وقایع اخیر و تلاش چند ساله دشمنانش در نابودی و یا محصور کردن آن می رود که خود را بعنوان یک حقیقت مطلق به اردوگاه نظام سلطه تحمیل نماید.

خانه » آخرین اخبار » بیائید همه با هم”از دفاع مقدس”دفاع کنیم؟!

چشم انداز ناشی از گسترش تروریسم داعشی و ماهیت این گروه نشان از این دارد که تفکر و اندیشه جهادی آن از عقبه فکری، مالی و…برخوردار است که باید به آن بیندیشیم و ببینیم داعش برایمان یک فرصت و یا تهدید است؟! بلا شک به این نتیجه خواهیم رسید که ما تا کنون کوتاهی کرده ایم و باید فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس را نهادینه نمائیم.

پدیده داعش امروز برای بسیاری از کشورها از جمله سوریه، عراق و لبنان به عینه تبدیل به تهدید شده است، تهدیدی که می تواند برای کشورهایی مانند عربستان، لیبی، اردن و…به جهت پولساز بودن آنان هدف بعدی باشند، زیرا با خیز به سمت لیبی عملا داعش به مناطق بیشتری از آفریقا که بستر بروز ناآرامی در آنان وجود دارد نزدیک خواهد شد.

همه اینها را نوشتم تا ببینیم اساسا ما چه میزان از دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت، ویژگیهای خاص جبهه ها و روحیه رزمندگان سپاه اسلام را رونمائی کرده ایم؟؟؟ آیا ما همه ناگفته ها و زوایای پنهان و آشکار دفاع مقدس و توطئه های سیاسی پشت پرده تجاوز اردوگاه نظام سلطه به کشور عزیزمان ایران را برای جوانان این مرز و بوم که جنگ و دفاع مقدس را ندیده اند بر ملا کرده ایم، اصلا از سال ۱۳۷۰ به بعد چه مقدار از نقش اردوگاه نظام سلطه ولو مختصری از نقش آمریکا و همپیمانان او در تسلیح عراق به سلاح های شیمیائی و کشتار جمعی مردم ایران و عراق یا کشتار  مردم سردشت را جلوی دوربین سینمای ایران برده ایم.

بیائید قبل از این که از سوی کانون های نظام سلظه بیشتر از گذشته برای فروپاشی ایدولوژیک جوانان این مرز و بوم هجمه، شبیخون و ناتوی فرهنگی تدارک ببینند فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس را نهادینه نمائیم.

یادمان باشد که در سال ۱۹۸۶ یعنی سال ۱۳۶۵ فوکویاما در کنفرانس”باز شناسی هویت شیعه”در اورشلیم گفت باید سیاست های بی اعتبار کردن اسطوره ها و قهرمانان انقلاب و جنگ را به هر شکل در سخنرانیها، کتابها، داستانها و فیلم های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اسطوره زدائی نمائیم، بایستی ماهیت دفاع مقدس از طریق زیر علامت سوال بردن آرمانها و اهداف آن وارونه جلوه داده شود و به خصوص ارزشها و اسطوره های آن که همواره این دفاع را بعنوان پتانسیل عملیاتی انقلاب زنده نگه می دارد، مورد هتک و بی حرمتی قرار گیرد.

بیائید همه با هم”از دفاع مقدس”دفاع کنیم؟!.

یادداشت از: هوشنگ حمزه نژاد

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دفاع مقدس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • میرکمانداری

    سلام/ قبلا از این نویسنده مطالب مبتلا به رفسنجان را می نوشتید مدتیست نمی نویسد. اگر می شود مطالب را بیشتر بگذارید. داریوش

    زارع

    سلام/ نوشته های آقای حمزه نژاد خیلی خوب است، آیا خبر نما همان هوشنگ نیوز است. مطالب ایشان را بیشتر بگذارید. ممنون
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان