امام جمعه رفسنجان:

جهاد علم یکی از واجبات است

  • شناسه خبر: 46727
جهاد علم یکی از واجبات است

حجت الاسلام رمضانی پور پیشرفت بعضی از کشورها را حاصل جهاد و تلاش علمی دانست و تصریح کرد: ما ظرفیت داریم که جهاد علمی را به اندازه ای داشته باشیم که کشور را در صدر کشورهای پیشرفته قرار دهیم.

خانه » آخرین اخبار » جهاد علم یکی از واجبات است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس و زنگ مهر شهرستان رفسنجان، اظهار داشت: آغاز هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز سال تحصیلی برای فرزندان این نظام پیام حکمت گونه دارد که جهاد علمی را با جهاد با عدو توأمان بدانیم.
وی عزت مسلمین و مؤمنین را به برکت جهاد دانست و گفت: اگر در میدان های نبرد جنگ و جهاد بر ما واجب بود،امروز نیز جهاد علم واجب است.
حجت الاسلام رمضانی پور جهاد علم را یکی از ضرورت ها برشمرد و افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ فردی نمی تواند درس نخواند و به دنبال علم آموزی نباشد و هیچ پدر و مادری حق ندارد مانع تعلیم فرزندان شود.
وی پیشرفت بعضی از کشورها را حاصل جهاد و تلاش علمی دانست و تصریح کرد: ما طرفیت آن را داریم که جهاد علمی را به اندازه ای داشته باشیم که کشور را در صدر کشورهای پیشرفته قرار دهیم.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به توانستن که مرهون خواستن دانش آموزان است، گفت: فرزندان حاصل عمر پدر و مادر هستند و برای علم آموزی آنان تلاش می کنند و پاسخ به زحمات والدین با رشد علمی دانش آموزان امکان پذیر می شود.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب کرسی آزاد اندیشی را برای دانش آموزان و دانشجویان قرار داده تا بتوانند مطالب خود را بیان نمایند.
حجت الاسلام رمضانی پور دانش آموزان را تضمین کننده آینده کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: مهر آغاز سال تحصیلی است و این نشان دهنده آن است که مهربانی را در بین یکدیگر افزایش دهیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه جهاد علم خانه خشتی رفسنجان زنگ مهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان