رییس اداره آموزش و پرورش رفسنجان:

بهترین سرمایه انسان فرزند است

  • شناسه خبر: 46636
بهترین سرمایه انسان فرزند است

حسینی پور گفت: امیدواریم با همکاری خانه و مدرسه و اولیا و مربیان، به عنوان دو بال برای پرواز فرزندان به قله های سعادت استفاده کنیم که کوتاهی در هر یک آن ها را از نیل به سعادت باز می دارد.

خانه » آخرین اخبار » بهترین سرمایه انسان فرزند است

به گزارش “خانه خشتی”، رییس اداره آموزش و پرورش رفسنجان صبح امروز در آیین جشن شکوفه ها در رفسنجان، آغاز هفته دفاع مقدس و جشن شکوفه ها را به فال نیک گرفت و گفت: افتخار می کنیم جشن شکوفه ها را در مدرسه شاهد که مزین به نام شهید است برگزار می کنیم.

حسینی پور خطاب به اولیای نوآموزان حاضر در جشن گفت: هر گونه آموزشی در دوران کودکی مانند نقشی بر سنگ حک می شود و قرن ها پاک نمی شود و با حوادث روزگار از بین نمی رود.

وی در ادامه اظهار داشت: مطمئناً خاطره روز اول مدرسه تا پایان عمر باقی می ماند و باید به این اصل مهم توجه داشت که انچه در این سنین می اموزند، در خاطرشان می ماند.

حسینی پور نصیحت فرزندان را منوط به گفتار و کلام ندانست و گفت: آموزش باید در رفتار ما ایجاد شود تا در ذهن فرزندانمان بماند.

وی افزود: بهترین سرمایه انسان فرزند است و امیدواریم با همکاری خانه و مدرسه و اولیا و مربیان، به عنوان دو بال برای پرواز فرزندان به قله های سعادت استفاده کنیم که کوتاهی در هر یک آن ها را از نیل به سعادت باز می دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش رفسنجان اظهار داشت: تربیت فرزندان لایق و کارآمد و شایسته منجر به ساخت جامعه ای درست و سالم می شود که مورد رضایت خداوند است.

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان اخبار رفسنجان اولیا و مربیان جشن شکوفه ها خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان