پیش از ظهر امروز:

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 46270
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران رفسنجان برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) خواهران رفسنجان با حضور مدیر مدارس علمیه خواهران استان کرمان، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین و طلاب حوزه خواهران برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی مدیر مدارس علمیه خواهران استان کرمان پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) خواهران رفسنجان ، با اشاره به ظرفیتهای فرهنگی و دینی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به رشد بسیار خوبی که رفسنجان در ساخت مدارس علمیه و تربیت طلبه داشته است می توان پیش بینی کرد که این شهرستان در آینده قطب علمی خواهد شد.

وی خطاب به طلاب جدید الورود حوزه خواهران حضرت فاطمه(س) خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی بستری آماده شده است تا شما بتوانید براحتی به آن ورود پیدا کنید و به دنبال آن آموخته هایتان را انتقال دهید.

الله وردی با اشاره به اقلیت شیعی در دنیا از یک سو و شیطنت های مستکبرین از سوی دیگر تصریح کرد: این یکی از وظایف ماست که دست به حرکت جدی بزنیم تا شیعه را برای همه دنیا الگو قرار دهیم.

وی افزود: اگر بخواهیم در ترویج اسلام موفق باشیم نیاز به یک حرکت جدی است و یک طلبه نباید با دید شغل به حوزه نگاه کند و با حضور در این مکان باید برای آموختن سر از پا نشناسد.

مدیر مدارس علمیه خواهران استان کرمان با اشاره به ادامه ی ارتباط دو سویه فارغ التحصیلان با مدارس علمیه بیان داشت: یک طلبه باید موقعیت و جایگاه طلبگی خود را حفظ نماید، انتظارات دیگران از یک طلبه متفاوت از سایرین است .

وی با اشاره به شخصیت والای زن و استفاده کالایی از این مقام در دنیای امروز خاطر نشان کرد:این قبیل معضلات در جامعه نیاز به حرکت جدی دارد که بتوان خوبی ها را ریشه ی فطری دار،د را در جامعه زنده کند و با لطافت و نرمی ارزش ها را به مردم منتقل کند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه حوزه خواهران حضرت فاطمه رفسنجان خانه خشتی رفسنجان مدیر مدارس علمیه خواهران استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان