معاون فنی سرشماری کشاورزی شهرستان:

رفسنجان در سرشماری بهترین شهرستان در استان کرمان بوده است

  • شناسه خبر: 46241
رفسنجان در سرشماری بهترین شهرستان در استان کرمان بوده است

معاون فنی سرشماری کشاورزی شهرستان در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی سرشماری اظهار داشت: آموزش سرشماری کاملأ کارشناسی شده و تمامی جوانب، مقررات و اصول آن در کتاب سرشماری رعایت گردیده است.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان در سرشماری بهترین شهرستان در استان کرمان بوده است

به گزارش “خانه خشتی”، کلاس های آموزش سرشماری از ۲۴ شهریور ماه بمدت یک هفته برگزار می شود.
معاون فنی سرشماری کشاورزی شهرستان در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی سرشماری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: آموزش سرشماری کاملأ کارشناسی شده و تمامی جوانب، مقررات و اصول آن در کتاب سرشماری رعایت گردیده است.
وی هدف از سرشماری را موکول به چند هکتار سطح زیر کشت شهرستان و استان ندانست و گفت: هدف از آن در بحث صادرات واردات، بحث آموزش کشاورزان و حساب های منطقه ای که اگر جمعیت استان و سطح زیر کشت را داشته باشیم کشاورز در زمینه کشت و کار آگاهی می یابد.
وی خطاب به مراجعه کنندگان گفت: به طور شخصی در سرشماری آمار تصمیم نگیرند و در صورت هر گونه مشکل با مسئول گروه خود تماس بگیرند، چون نتایج این طرح برای کل کشور اهمیت دارد.
تیموری اجرای سزشماری را از ۵ مهرماه بمدت ۴۰ شبانه روز اعلام کرد و گفت: هر حوزه ای در اختیار یک شخص قرار می گیرد که با استفاده از تبلت هایی که در اختیار دارند سرشماری انجام می شود.
معاون فنی سرشماری کشاورزی تأکید کرد:افراد شرکت کننده در این طرح موظفند به کلیه منازل و زمین های کشاورزی سر بزنند و سرشماری کنند و در صورت عمل نکردن این مسئله را بطور شخصی پیگیر می شوم.
وی با اشاره به دقت و وجدان کاری در این امر خاطر نشان کرد:آبخیز بودن،آبیاری قطره ای، کود و سم،آموزش کشاورزان و اعتبارات استان بستگی به سرشماری امسال دارد.
تیموری تعداد افراد گزینش شده برای شرکت در کلاس های آموزشی را ۳۹ نفر آقا و خانم عنوان کرد و گفت: روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه آزمون برگزار می شود و ملاک قبولی شرکت کنندگان بر اساس نمره مشخص می شود.
وی با اشاره به اینکه اولویت انتخاب شرکت کنندگان از نظام مهندسی رشته کشاورزی می باشد، افزود: با کاور و کارت شناسایی به سرشمار ی پرداخته شود.
تیموری با بیان اینکه هر کارشناس گروه ۶ مأمور دارد که آمارگیری را انجام می دهد، گفت: رفسنجان تاکنون در این زمینه بهترین شهرستان در استان کرمان بوده است.

برچسب ها:
آمار اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سرشماری معاون فنی سرشماری کشاورزی شهرستان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان