حضور ۹۵ درصدی اساتید و شیمی دانان رفسنجان و کرمان در هفدهمین کنگره شیمی ایران

  • شناسه خبر: 45721
حضور ۹۵ درصدی اساتید و شیمی دانان رفسنجان و کرمان در هفدهمین کنگره شیمی ایران

رضا رنجبر کریمی گفت: این اساتید در زمینه های شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی و شیمی فیزیک به ارائه مقاله پرداختند.

خانه » آخرین اخبار » حضور ۹۵ درصدی اساتید و شیمی دانان رفسنجان و کرمان در هفدهمین کنگره شیمی ایران

به گزارش “خانه خشتی”، رضا رنجبر کریمی در گفتگو با خبرنگار ما از حضور اساتید و شیمی دانان برجسته کشور در هفدهمین کنگره شیمی ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: متخصصین در گرایش های مختلف آخرین دستاوردهای خود را به صورت مفاله و پوستر ارائه دادند و با برگزاری کارگاه های متعدد، به اهدافی که از قبل پیش بینی کرده بودیم دست یافتیم.

وی در ادامه تجلیل از ۸ شیمی دان برجسته کشور را از دیگر برنامه های کنگره هفدهم بیان کرد و اظهار داشت: این شیمی دانان از برترین های علمی و سرآمدان علم شیمی کشورند و برخی از آنان از بهترین های جهان اسلام و بین الملل می باشند.

رنجبر کریمی از حضور میهمانان برجسته در کنگره خبر داد و گفت: حضور دکتر رستم آبادی از دانشگاه ایلینوی آمریکا  در رفسنجان که در تخصص خود جزو بهترین های دنیاست و ۴۰ سال کرسی تدریس دارد، از نکات ویژه هفدهمین کنگره شیمی ایران بود.

وی با اشاره به حضور ۹۵ درصدی اساتید و شیمی دانان دانشگاه های ولی عصر (عج)، شهید باهنر کرمان و آزاد اسلامی در هفدهمین کنگره شیمی، گفت: این اساتید در زمینه های شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی و شیمی فیزیک به ارائه مقاله پرداختند.

رنجبر کریمی از حضور دکتر شیبانی به عنوان سخنران بخش شیمی آلی و دکتر اناری در این کنگره ابراز خرسندی کرد و گفت: در مجموع حضور بسیار خوبی از شیمی دانان و اساتید شیمی شهرستان داشتیم و امیدواریم مسیر توسعه دانشگاه ولی عصر (عج) به برکت نامی که برآن گذاشته شده و به واسطه کارکنان دلسوز و زحمتکش و اعضای هیئت علمی توانمند و دانشجویان مستعد و لایق بیش از پیش ادامه یابد و شاهد طنین انداز شدن نام دانشگاه در سطح بین المللی باشیم.

برچسب ها:
دانشگاه ولی عصر رفسنجان شهدای شیمی هفدهمین کنگره شیمی ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان