دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برای اولین بار در کشور، محافل علمی را با نام شهدا برگزار کرد

  • شناسه خبر: 45716
دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برای اولین بار در کشور، محافل علمی را با نام شهدا برگزار کرد

دبیر ستاد کنگره شهدای جامعه شیمی ایران: جای بسی افتخار است که دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان برگزاری اولین کنگره شهدای شیمی و هفدهمین کنگره شیمی بود که با حضور متخصصین این رشته از سراسر کشور برگزار شد.

خانه » دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برای اولین بار در کشور، محافل علمی را با نام شهدا برگزار کرد

به گزارش “خانه خشتی”، دبیر ستاد کنگره شهدای جامعه شیمی ایران در گفتگو با خبرنگار ما از استقبال خانواده شهدا و شیمی دانان برجسته کشور از اولین کنگره شهدای شیمی خبر داد و گفت: جای بسی افتخار است که دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان برگزاری اولین کنگره شهدای شیمی و هفدهمین کنگره شیمی بود که با حضور متخصصین این رشته از سراسر کشور برگزار شد.

رضا رنجبر کریمی ادامه داد: رشته شیمی از طلایه داران تولید علم در کشور است و طی سالیان گذشته بیشترین تولیدات علمی را داشته است.

وی افزود: دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برای اولین بار محافل علمی را با عطر و نام شهیدان مرتبط با همان رشته برگزار می کند.

دبیر ستاد حضور خانواده معظم شهدای شیمی از سراسر کشور در آیین افتتاحیه را در ایجاد فضای معنوی جلسه مؤثر عنوان کرد و گفت: طنین انداز شدن نام شهدا در اولین روز کنگره هفدهم، باعث شد شروع خوبی داشته باشیم.

وی از رضایت شرکت کنندگان حاضر در کنگره ابراز امیدواری کرد و افزود: برپایی محفل گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شیمی، کنگره هفدهم را به یکی از فراموش نشدنی ترین محافل علمی برای میهمانان تبدیل کرده بود.

رنجبر کریمی هم چنین اظهار داشت: خانواده شهدای شیمی از برگزاری چنین محفلی خوشحال بودند و از اقدام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و انجمن شیمی ایران برای توجه به فرزندانشان ابراز خرسندی نمودند.

دبیر ستاد کنگره شهدای شیمی با اشاره به بازدید رییس انجمن شیمی ایران از سه خانواده شهید شیمی رفسنجان، گفت: برای اولین بار چنین اقدامی از سوی این انجمن در فضایی صمیمی و پر از معنویت صورت گرفت و با حضور مسئولین از خانواده های شهیدان رحمانی، سجادی و حسینی نسب بازدید به عمل آمد.

برچسب ها:
دانشگاه ولی عصر رفسنجان رضا رنجبر کریمی شهای شیمی کشور شهید حسینی نسب شهید رحمانی شهید سجادی هفدهمین کنگره شیمی ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان