اولین نماز وحدت بین ادارات رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 45370
اولین نماز وحدت بین ادارات رفسنجان برگزار شد

ظهر امروز با حضور رؤسای ادارات، اولین نماز وحدت شهرستان رفسنجان اقامه شد.

خانه » آخرین اخبار » اولین نماز وحدت بین ادارات رفسنجان برگزار شد

به گزارش “خانه خشتی”، در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که در نمازخانه شهرداری برگزار شد، فرماندار ویژه رفسنجان ضمن تشکر از کلیه رؤسای ادارات و پرسنل آنان که در هفته دولت نتیجه تلاش یک ساله اخیر را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای نهادها، ادارات و معرفی برنامه ها و فعالیت های آنان از اقدامات مهم هفته دولت در رفسنجان بود.

حمید ملانوری به برگزاری جشن آرامش و امید توسط فرمانداری در محل موزه ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در طول هفته دولت، هر شب شاهد استقبال جمع کثیری از شهروندان در جشن بودیم.

معاون استاندار ادامه داد: در جلسه شورای اقامه نماز مصوب گردید نماز وحدت هر هفته در یکی از ادارات برپا شود و امروز شهرداری رفسنجان میزبان اولین نماز وحدت بود.

وی ضمن دعوت از حضار برای شرکت در اختتامیه جشن آرامش و امید، افزود: ویژه برنامه های هفته دولت در سال جاری با شعار «آرامش و امید، فرصتی برای توسعه سرمایه گذاری» در رفسنجان برگزار شد.

ملانوری با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهدای شیمی در دانشگاه ولی عصر (عج)، گفت: این کنگره با حضور خانواده های شهدای شیمی سراسر کشور برگزار و همزمان با آن از تالار خیام، دومین تالار استان کرمان رونمایی می شود.

برچسب ها:
آرامش و امید جشن هفته دولت شهرداری رفسنجان عاون استاندار فرماندار ویژه رفسنجانم نماز وحدت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان