اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی، اولویت شورای اسلامی شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 44725
اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی، اولویت شورای اسلامی شهر رفسنجان

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رفسنجان اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی را از اولویت های شورا عنوان کرد.

خانه » آخرین اخبار » اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی، اولویت شورای اسلامی شهر رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما، در تشریح برنامه های شورای شهر رفسنجان گفت: تجلیل و حمایت از خیّرین، کارآفرینان و سرمایه گذاران، جذب سرمایه گذار جهت مشارکت در احداث پروژه های ضروری و مورد نیاز شهر مثل هتل و …، توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی، احداث پارک و فضای سبز در مناطق حاشیه ای شهر، احداث پارکینگ های طبقاتی، سرعت بخشیدن به آسفالت و روکش معابر، آزاد سازی مسیر و ایجاد بزرگراههای اطراف شهر جهت روانسازی تردد خودروها، احداث شهرک مشاغل مزاحم، انتقال اردوگاه افاغنه و … از جمله برنامه ها اولویت داری است که در دستور کار شورا قرار دارد.

محمد ریاحی با اشاره اولویت های دوره قبل این شورا گفت: برخی پروژه هایی که در دوره قبل در دستور کار شورا بود تکمیل شده اند و برخی دیگر نیز در دست احداث و یا در حال تکمیل هستند.

وی افزود: یکی از اولویت های دوره قبل، همراهی و همکاری در احداث با مجموعه های فرهنگی و ورزشی بود که برخی از آنها از جمله پروژه عمارت امین تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت و برخی دیگر نیز مثل مجموعه فرهنگی ورزشی خجسته، مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری مس، پروژه ستاره، مصلی و … در حال احداث و یا در حال تکمیل می باشند ضمن آن که کشتارگاه رفسنجان نیز جابجا شد و هم اکنون جابجایی گورستان شهر به محل جدید در شُرف انجام بوده و در آستانه بهره برداری است.

ریاحی از توسعه فضاهای سبز و احداث بوستانهای جدید مثل پارک بانوان، احداث معابر و میادین مثل زیرگذر، بزرگراه خلیج فارس و … در دوره قبل خبر داد.

دفتر شورای شهر رفسنجان به محل جدید منتقل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان در ادامه به جابجایی دفتر شورای شهر اشاره کرد و افزود: محل قبلی شورای شهر، یک واحد مسکونی بود که در یک کوچه واقع شده بود و امکان تردد و پارک خودرو اعضاء و مراجعین در آن کوچه دشوار بود، ضمن آن که اهالی نیز از مدت ها قبل در این خصوص گله مند بوده و خواستار جابجایی دفتر شورا بودند.

محمد ریاحی ادامه داد: به همت شهردار محترم، قسمتی از دفتر آتش نشانی مرکزی سابق در خیابان امیر کبیر جنب پارک بانوان،بهسازی و شورا به این محل منتقل شد تا علاوه بر رفع مشکلات مذکور، امکان تشکیل کمیسیون های مختلف نیز با حضور کارشناسان در این محل فراهم شود.

وی در پایان، مسوولان کمیسون های شورای اسلامی شهر رفسنجان را متشکل از آقایان: مهندس جلالی مسوول کمیسیون عمرانی، راکی، مسوول کمیسیون حقوقی، زینلی مسوول کمیسیون ورزشی، خانم محمدی مسوول کمیسیون بانوان، رحیمی مسوول کمیسیون برنامه و بودجه، رفیعی مسوول کمیسیون نظارت، پورشفیعی مسوول کمیسیون زیباسازی، فداکار مسوول کمیسیون اجتماعی و ریاحی مسوول کمیسیون فرهنگی اعلام کرد.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام ارجمند ریاست شورا را بر عهده دارد و آقای خادم الحسینی نیز نائب رئیس شورا می باشد.

برچسب ها:
امین سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان شهرداری رفسنجان شورای شهر رفسنجان فرهنگی مجتمع آگاه محمد ریاحی ورزشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان