رضا امیر حسینی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان شد

  • شناسه خبر: 43629
رضا امیر حسینی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان شد

با حضور قائم مقام کمیته امداد استان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان، رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان معرفی شد.

خانه » آخرین اخبار » رضا امیر حسینی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان شد

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در مراسم تودیع و معارفه رییس کمیته امداد امام (ره) گفت: وظیفه کمیته امداد حمایت از نیازمندان است و باید در قالب این حمایت کرامت و شرافت نیازمندان حفظ شود.

حمید ملانوری افزود: کمیته امداد یکی از طرح های ویژه امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای یکی ارزش های دین اسلام که کمک به نیازمندان بود، تأسیس گردید.

وی با اشاره به شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: با توجه به شعار سال و جامعه هدف کمیته امداد که جامعه ای ترحیم پذیر است در این سازمان نباید فقط کار خدماتی انجام شود بلکه باید در راستای این خدمات آنها را توانمند نیز ساخت.

این مسئول در پایان از مسئول جدید کمیته امداد خواست که در جهت بومی سازی بخش نامه های کشوری و استانی و شناسایی توانمندیها و قابلیتهای شهرستان تلاش نموده و از آن برای اهداف سازمانی و جامعه هدف خودشان استفاده کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان نیز در این مراسم تغییر و تحول در هر اداره ای را یک امر ضروری و لازم دانست و بیان کرد: پس از تغییر و تحول فرصتی به یک فرد دیگری داده می شود تا توانایی ها، خلاقیت ها و نوآوری های خود را در جهت اهداف سازمان تسریع دهد تا فقر از جامعه تحت امر این نهاد رخت بربندد.

حمید کریمیان زاده همچنین از حمایت های فرماندار از کمیته امداد شهرستان قدردانی کرد و افزود: از زحمات شعبانی در طول عهده دار بودن مسئولیت کمیته امداد رفسنجان قدردانی می کنم.

در این مراسم رضا امیر حسینی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان معرفی و ازخدمات حسین شعبانی رئیس سابق این اداره تجلیل شد.

لازم به ذکر است امیر حسینی قبل از این مسئول کمیته امداد شهرستان انار، مسئول کمیته امداد شاخه فرعی کشکوئیه، مدیر شاخه حمایت کمیته امداد شهرستان و در قسمتهای مختلفی از سازمان کرمان مشغول به کار بوده است.

برچسب ها:
تودیع و معارفه حسین شعبانی رضا امیرحسینی رفسنجان رییس کمیته امداد امام خمینی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان