حجت الاسلام رمضانی پور:

دغدغه مسئولین رفسنجان، پیشرفت شهرستان است

  • شناسه خبر: 43456
دغدغه مسئولین رفسنجان، پیشرفت شهرستان است

امام جمعه رفسنجان گفت: همدلی ایجاد شده بین مسئولین رفسنجان، فرصتی برای پیشرفت شهرستان است.

خانه » آخرین اخبار » دغدغه مسئولین رفسنجان، پیشرفت شهرستان است

به گزارش “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز عید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ، از حضور حماسی مردم در نماز باشکوه عید و راهپیمایی روز قدس و لیالی پر فیض قدر در ماه رمضان، قدردانی کرد و گفت: رعایت تقواپیشگی و شکیبایی اجر و ثواب عظیمی دارد که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام رمضانی پور همدلی ایجاد شده بین مسئولین رفسنجان را فرصتی برای پیشرفت عنوان کرد و افزود: دغدغه ما پیشرفت شهرستان است و برای تحقق آن همه باید در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و بویژه اقتصادی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: متمولین و سرمایه گذاران با ارائه سرمایه های اندک و کلان خود در ساخت آینده شهر نقش مهمی خواهند داشت؛ لذا افراد دارای طرح و برنامه مطمئن باشند که با حضور خود، مورد حمایت قرار می گیرند و موانع سر راه آن ها صد در صد برطرف خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه افراد یک جامعه باید تخصص را همراه با تجربه کسب کنند، اظهار داشت: برخی از شغل ها نیاز به گذراندن دوره آموزشی دارد و الحمدا… این امکان در شهرستان توسط سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه ها و اساتید مجرب ایجاد شده است که بسیاری از آن ها نیز به صورت رایگان ارائه می شود.

عباس رمضانی پور در بخش دیگری از سخنان خود، تبدیل رفسنجان به شهری قرآنی را یک ضرورت بیان کرد و گفت: کار فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی در جای جای شهرستان از رونق خوبی برخوردار شده است، برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم با پخش مستقیم از شبکه استانی کرمان و شبکه سراسری شما، تجلیل و تکریم ۸۰ حافظ کل قرآن کریم از میان بیش از ۱۰۰ حافظ، برپایی نمایشگاه قرآن، حجاب و عفاف و محافل قرآنی متعدد از جمله آن هاست.

وی ادامه داد: با اتمام ساخت و ساز مصلی و ظرفیت قابل توجهی که این مکان در سال های آتی دارد، می توانیم اقامه نماز عید فطر را با هر میزان جمعیت برگزار کنیم که این امر نیازمند همکاری همه متمولین و مرد است.

برچسب ها:
اشتغال پیشرفت رفسنجان روز قدس سرمایه گذاری فرهنگ قرآنی لیالی قدر مسئولین رفسنجان مصلی امام خامنه ای نماز عید فطر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان