امام جمعه رفسنجان:

اولویت اول شهرستان رفسنجان، توجه به فرهنگ است

  • شناسه خبر: 43454
اولویت اول شهرستان رفسنجان، توجه به فرهنگ است

امام جمعه رفسنجان گفت: هدف همه مسئولین شهرستان، اعم از امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و سایرین، توجه به فرهنگ است.

خانه » آخرین اخبار » اولویت اول شهرستان رفسنجان، توجه به فرهنگ است

به گزارش “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در گفتگوی ویژه خبری امشب با اشاره به اجرای مطلوب رخداد بزرگ فرهنگی قرآنی در ماه رمضان امسال در رفسنجان، گفت: برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مسجد جامع رفسنجان، برپایی نمایشگاه قرآن، عفاف و حجاب و تجلیل از ۸۰ حافظ کل قرآن کریم در مسجد الزهرا، با حضور جمع کثیری از مردم، نشان دهنده توجه و اهمیت آنان به برنامه های قرآنی است.

حجت الاسلام رمضانی پور تعامل ایجاد شده با صدا و سیمای استان کرمان را مثبت عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیکی مرکز استان به رفسنجان و سابقه این شهر در اجرای مناسبات مذهبی در سال های گذشته و پخش آن ها از شبکه های سراسری، اگر این مرکز برای پوشش برنامه های مذهبی و معارف دینی امکان بیشتری به رفسنجان دهد، می توانیم با اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی و قرآنی الگویی برای سایر شهرها شویم و از تمام نقاط استان مخاطبینی را پذیرا باشیم.

وی دغدغه بزرگ صدا و سیما در پخش برنامه ها را جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: صدا و سیما با دارا بودن زیرساخت های مختلف توانایی اجرایی کردن برنامه های متعدد فرهنگی، اقتصادی را دارد.

امام جمعه رفسنجان از همدلی  و اتحاد ایجاد شده بین مسئولین شهرستان ابراز امیدواری کرد و گفت: هدف همه مسئولین اعم از امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و سایرین، فرهنگ است و در این راستا توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری را در اولویت قرار داده ایم.

رمضانی پور ورود فرهنگ را موجب حضور مردم در برنامه ها و مباحث سیاسی و اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری دانست و افزود: مردم رفسنجان تابع ولایت هستند و صحبت های ایشان مورد توجه آن هاست و رویکرد کنونی ایجاد شده در رفسنجان مورد قبول همه واقع شده است.

وی اظهار داشت: افزایش محافل قرآنی در سطح شهر و محلات و نهادینه کردن کسب و کار حلال در رفسنجان و توجه ویژه به این امر می تواند موجب ورود مردم در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی باشد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جمع خوانی قرآن کریم در مسجد جامع رفسنجان فرهنگ کسب و کار حلال محافل قرآنی مقام معظم رهبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان