نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو حاکمیت ولایت فقیه بوجود آمده است

  • شناسه خبر: 43384
امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو حاکمیت ولایت فقیه بوجود آمده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما در پرتو حاکمیت ولایت فقیه در امنیت به سر می بریم و وجود همین نعمت، ما را از گزند دشمن در امان نگه داشته است.

خانه » آخرین اخبار » امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو حاکمیت ولایت فقیه بوجود آمده است

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم وداع با ماه رمضان در مسجد جامع رفسنجان، ارزش ماه رمضان را به شب قدر دانست و گفت: شب قدر آنقدر بزرگ است که نزول قرآن در آن رخ داده است.

آقا تهرانی افزود: ماه رمضان از مبارک ترین ماه هاست و گردهمایی برای وداع با این ماه مبارک، قدردانی از خداوند است که فرصتی به ما داد تا بیشتر به عبادتش بپردازیم.

وی با اشاره به توفیقات فراوان ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تشکر از خداوند نباید تنها به قدردانی لفظی ختم شود و باید در عمل نیز شکرگزار بود و این تشکر با ثبات قدم در این راه میسر می شود تا آنچه در طول یک ماه به دست آورده ایم، از دست ندهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: باید از توفیقات و نعماتی که خداوند به ما عطا فرموده است، به خوبی استفاده کنیم و آن ها را قدر بدانیم؛ نعمت سلامتی، پاکی دل و رسیدن به آرامش از جمله آن است.

مرتضی آقا تهرانی حضور مردم در مساجد را در طول سال خواستار شد و گفت: فعالیت مساجد نباید به ایام ماه مبارک رمضان منحصر شود و برای قدردانی از وجود چنین مسجدی که قدمت آن به یک قرن پیش باز می گردد، شایسته است با فرزندانمان حضور یابیم.

وی تربیت فرزندان را مهم عنوان کرد و گفت: نباید فرزندانتان را رها کنید؛ چرا که آینده نظام و هستی ما هستند.

آقا تهرانی ادامه داد: امروز ما در پرتو حاکمیت ولایت فقیه در امنیت به سر می بریم و وجود همین نعمت، ما را از گزند دشمن در امان نگه داشته است؛ شکست کشورهای همسایه و قتل عام هزاران نفر در اقصی نقاط دنیا نبود رهبری در میان آن هاست.

نماینده مردم تهران لزوم قدردانی از یکدیگر را ضروری عنوان کرد و گفت: قدر آرامش خود را بدانید و برای وجود نعمت سلامتی و امنیت شکرگزار باشید.

وی افزود: بعد از امام عصر (عج) نعمتی بالاتر از مقام معظم رهبری نیست که دغدغه اش مردم باشد و با تدبیر و درایت عمل کند و سکان کشتی نظام را به دست گیرد.

آقا تهرانی گفت: نداشتن حجاب از سوی بانوان ما ناشکری نظام است؛ برای الگوگیری از حضرت زهرا (س) باید از دستورات او پیروی کرد.

وی توجه به اطرافیان، والدین، مسئولین خدمتگزار، فرزندان و … را ضروری عنوان کرد و گفت: نسبت به یکدیگر مودت داشته باشید؛ حتی نسبت به امام حسین (ع)، عزاداری و سینه زنی نیز محبت خود را بروز دهید.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: به کسب رزق و روزی حلال اهمیت دهید و تلاشتان بر این باشد تا آنچه در این ماه بدست آورده اید، در ماه های دیگر ادامه دهید.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان مرتضی آقا تهرانی مسجد جامع رفسنجان وداع با ماه رمضان ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان