وقتی فتنه گر متخصص قلیان می شود

  • شناسه خبر: 43352
وقتی فتنه گر متخصص قلیان می شود

فتنه گری که در دوران مسئولیت خود در میراث فرهنگی ، به جای تلاش جهت اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی ، فرهنگی نو به نام قلیان را نهادینه تر کرد.

خانه » آخرین اخبار » وقتی فتنه گر متخصص قلیان می شود

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا، در روز های ریاست حسین مرعشی محکوم فتنه ی ۸۸ بر سکان پرطلاتم میراث فرهنگی کشور به جای اینکه بر اعتلای فرهنگ غنی اسلامی ، ایرانی تلاش شود ، پایه و اساس یکسری بدعت ها و غرب زدگی ها در این سازمان نهادینه شد که اکنون به معضلات بزرگی برای جامعه تبدیل شده اند.

17584_665

یکی از این فعالیت های آقای رئیس وقت میراث قلیان بود ؛ قلیانی که به گفته ی محمد علی نجفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی اسبق کشور ، آقای مرعشی تخصصشان قلیان است.

مرعشی در اردیبهشت ماه امسال در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به اینکه آیا الآن قلیان می‌کشید؟ هفته‌ای دو سه بار. اگر مفت گیر بیاید بیشتر… .

حسین مرعشی در دوران ریاست خود با استفاده ی علنی خود از قلیان در اماکن عمومی و  مراکز توریستی این موضوع را باب و نهادینه کرد ، تا جایی که بعد از گذشت سالها این موضوع اکنون به عنوان یکی از معظلات جامعه جوان مطرح شده و همگان را به مقابله با آن به پا خواسته اند.images

این مبارزات در حالی است که باز در دوران یار شفیق آقای مرعشی ، محمد علی نجفی نیز در برنامه ی زنده ی تلویزیونی نظری جالب در رابطه با قلیان را اعلام می کند.

او در برنامه ی پایش گفت : اگر بناست، قلیان باشد برای زن و مرد نباید تفاوت باشد.images (1)

مجری برنامه هم از نجفی پرسید اگر موضوع یکی از برنامه های «مناظره» که جمعه ها از شبکه یک سیما پخش می شود را به «قلیان» اختصاص دهیم شما می آیید؟ نجفی هم پاسخ داد: تخصص من قلیان نیست، تخصص آقای مرعشی (رئیس سازمان میراث فرهنگی در دولت هشتم)، قلیان است ایشان را دعوت کنید.

 

البته اکنون که با پای برخی به بهانه ی دولت تدبیر و امید در مراکز دولتی باز شده باید دید شاید چه بدعت های نامناسب جدیدی خواهیم بود.

انتهای پیام /

برچسب ها:
فتنه قلیان مرعشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان