صهیونیسم رسانه ای ابزاری برای نسل کشی

  • شناسه خبر: 43090
صهیونیسم رسانه ای ابزاری برای نسل کشی

جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی عیله مردم بی گناه غزه ،قلب تمام آزادی خواهان دنیا را به درد آورده است اما هژمونی صهیونیسم رسانه ای با هدایت و میدان داری آمریکا رسانه های غربی را وادار به سکوت تامل برانگیز و یا جانبداری تمام و کمال از رژیم صهیونیستی کرده است.

خانه » آخرین اخبار » صهیونیسم رسانه ای ابزاری برای نسل کشی

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از قم فردا ، بایکوت خبری که از سوی رسانه های غربی صورت گرفته است و حتی اجازه نمی دهد گوشه ای از اخبار جنایات اسرائیل به گوش جهانیان برسد، ماهیت این کشورها را بیش از پیش برای همگان آشکار کرد ، به طوری که مردم در بسیاری از همین کشورها برای حمایت از مظلومان فلسطینی به خیابان ها آمده اند و در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی یا سازمان ملل متحد تجمع می کنند.

اما همین صهیونیسم رسانه ای که در مقابل اتفاقات درد آور غزه سکوت کرده بود،در قبال هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی مالزی که پنج شنبه شب در مسیر خود از آمستردام به سوی شهر کوالالامپور در منطقه دونتسک اوکراین در ۴۰ کیلومتری مرز روسیه سقوط کرد از رسالت اطلاع رسانی خود کوتاه نیامدند.

در این حادثه که ۲۹۸ نفر از سرنشینان آن کشته شدند،‌با توجه به احتمال برخورد موشک با این هواپیما برخی کشورها روسیه را مقصر این حادثه دانسته و جنگ رسانه‌ای غرب علیه روسیه به شدت افزایش یافته است.

صهیونیسم رسانه ای با جنجالهای خبری، پوتین را متهم به حمله موشکی به این هواپیما می کنند این حجم جنجال و شانتاژ رسانه ای به اندازه ای  است که حتی خانواده های قربانیان از پوتین می خواهند تا پاسخگوی خون قربانیان آنها باشد

نکته جالب تر این که ماجرای هواپیمای مالزی دقیقاً در زمانی اتفاق افتاد که رژیم اشغالگر اسرائیل حملات خود را به نوار غزه به بیشترین میزان رسانده و کشتار بی رحمانه فلسطینیان در غزه با اعتراضات مردمی از سراسر جهان همراه شده بود.

اما پس از سقوط این هواپیما می توان گفت که اخبار غزه از صدر خبرهای رسانه ها پایین آمد و در واقع خبر سقوط هواپیما اخبار غزه را تحت‌الشعاع قرار داد.

شاید بتوان گفت سقوط هواپیمای مالزی به این دلیل اتفاق افتاد که از این طریق بتوانند رسانه ها و مردم جهان را از پرداختن به جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه منحرف کنند.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که در ابتدا با یورش جنگنده های این رژیم آغاز شده بود اکنون با حملات زمینی پیگیری می شود. شدت خشونت نظامیان رژیم صهیونیستی در این حملات به حدی است که شمار شهدای فلسطینی از مرز ۶۴۰ نفر گذشته و در کمال تعجب سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی اقدام چندانی را برای متوقف کردن این خشونت ها انجام نمی دهند ،سازمان ملل از سال ۱۹۴۸ در حل مناقشات اعراب و اسرائیل و موضوعات مهمی همچون وضعیت بیت المقدس، پناهندگان، شهرک سازی ها، تعیین مرزهای نهایی، آب و دیگر مسائل ناتوان بوده و در نتیجه ضعف آن در ناتوانی برای حل بحران اخیر غزه کاملا مشهود است.

از طرفی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه درست در زمانی آغاز شد که رسانه های جهان بر روی بحران عراق و سوریه  متمرکز بودند ، اتفاقاتی نظیر ضهور گروه تروریستی به نام داعش.

این در حالی است که مردم مقاوم و بی دفاع غزه مدتهاست در سایه سکوت مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل ، اتحادیه عرب  سازمان های حقوق بشری و نهادی های وابسته ، در محاصره و  کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند و با ایمان به خدا و اراده آهنین در مقابل این ظلم هولناک از خود دفاع می کنند.

غرب و آمریکا که به بهانه های مختلف صدای نعره خود را از نقض حقوق بشر در منطقه ای که منافع آنان در آن نهفته است، به آسمان بلند می کنند اکنون چرا در مقابل جنایات و نسل کشی در غزه ساکت هستند و چشم خود را به روی جنایات نابخشودنی در غزه و فلسطین می بندند و حتی از جنایات وحشیانه ی  اسراییلی ها دفاع نیز می کنند؟

در این میان  بنگاه شایعه پراکنی بی بی سی یکی از پر مخاطب ترین شبکه های جهانی است که مردم انگلستان نسبت به عملکرد جانبدارانه و یک طرفه آن به نفع اسرائیل معترض هستند، به طوری که معترضان در رزوهای اخیر با تحصن در برابر دفتر مرکزی این بنگاه دروغ پراکنی از مدیران آن خواستند “حرفه ای” عمل کنند و واقعیت تجاوزات روزانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی علیه ملت فلسطین را که با همه قوانین و مقررات بین المللی مغایرت دارد، برای جهانیان به نمایش بگذارد.

“استفان بیل نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی انگلیس در مصاحبه با شبکه العالم، گفت: سیاست خارجی انگلیس مرتبط با آمریکا است و نمی خواهد واقعیت قضیه فلسطین را تشریح کنند. بنابراین ما شاهد، تصویری کاملاً مخدوش از فلسطینی ها هستیم، بی بی سی فلسطینی ها به ویژه حماس را مورد انتقاد قرار می دهد، این درحالیست که فلسطینی ها از سرزمین خود رانده شده اند و تحت ظلم اشغالگران زندگی می کنند از این رو از بی. بی. سی می خواهیم که تصویری متعادل ارائه دهد.

هژمونی رسانه ای صهیونیسم به حدی بالا بود که  خالد قدومی، نماینده حماس در تهران در بیانیه‌ای از اصحاب رسانه، فعالان سیاسی، مذهبی و اجتماعی در ایران و تمام نقاط جهان خواست تا ندای مظلومیت کودکان فلسطینی را به گوش جهانیان برسانند.

برچسب ها:
صهیونیسم رسانه ای صهیونیسم رسانه ای ابزاری برای نسل کشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان