پیام مردم رفسنجان به اسراییل جنایتکار و غاصب:

امسال استوارتر از هر سال به خیابان می آییم و از فلسطین و غزه حمایت می کنیم

  • شناسه خبر: 43065
امسال استوارتر از هر سال به خیابان می آییم و از فلسطین و غزه حمایت می کنیم

مردم رفسنجان همسو با سراسر کشور آمادگی خود را برای شرکت باشکوه درراهپیمایی روز قدس و دفاع از مردم فلسطین ابراز داشتند و فریاد حضور سر دادند.

خانه » آخرین اخبار » امسال استوارتر از هر سال به خیابان می آییم و از فلسطین و غزه حمایت می کنیم

به گزارش “خانه خشتی”، حضور در راهپیمایی روز قدس برای بعضی وظیفه است و حمایت از مردم فلسطین و غزه را تنها کمکی می دانند که از دستشان بر می آید و شرکت در راهپیمایی از نظر برخی دیگر واجب کفایی است که باید به آن عمل کنند.

گزارش مردمی رفسنجان از راهپیمایی روز قدس5

افزایش جنایات صهیونیست ها بر فلسطینی ها در ماه رمضان علت محکمی ست برای برافراشتن مشت مردان و زنان مسلمان تا بر دهان حامیان اسراییل بزنند و برخی دیگر شرکت در راهپیمایی را وظیفه هر ایرانی عنوان کردند و گفتند: جمعه می آییم تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم و با دشمن مقابله کنیم.

«جمعه امسال استوارتر از هر سال به خیابان ها می آییم و برای آزادسازی قدس فریاد می زنیم» این حرف همه آن هایی است که خونشان از این همه جنایت به جوش آمده است.

گزارش مردمی رفسنجان از راهپیمایی روز قدس1

فرزندان انقلاب می گویند: ما انقلاب را دوست داریم، برایش زحمت کشیده ایم، چرا شرکت نکنیم؟ با این وضعیتی که اسراییل درست کرده و مردم بی گناه را پای سفره های افطار و سحر به قتل می رساند، حتماً در راهپیمایی شرکت می کنیم.

جوانی، تجمع مردم را به سدی تصور کرد که انسان ها سنگریزه های تشکیل دهنده آن هستند؛ اگر هر کدام از سنگریزه ها به فکر جدایی از سد باشد، به فرو ریختن آن کمک می کنند؛ همه باید تصور کنند که حضورشان بی تأثیر نیست.

گزارش مردمی رفسنجان از راهپیمایی روز قدس6

دیگری این چنین گفت: باید به این سخن پیامبر (ص) توجه کنیم که فرمودند: «هر کس در هر جایی از جهان صدای مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست» بنابراین ما وظیفه خود می دانیم که همگی با هم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و به همه جهانیان اعلام کنیم که قدس از ماست و ما پشتیبان مسلمانان و شیعیان غزه هستیم و تا آخرین نفس پای دفاعمان می ایستیم و از کمک های خود دریغ نمی کنیم.

فرموده امام (ره) هنوز در گوش جوانان ما فریاد می زند که با حضور در راهپیمایی به آمریکا و اسراییل اعلام می کنیم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

4گزارش مردمی رفسنجان از راهپیمایی روز قدس

برخی می گویند: حضور در راهپیمایی پیر و جوان نمی شناسد، شیعه علی (ع) مردم فلسطین و غزه را تنها نمی گذارد و به خاطر آزادی آن ها باید شرکت کنیم و خودمان را جزئی از آن ها بدانیم.

برخی اعتقاد دارند مسلمان باید در راهپیمایی شرکت کرده و با حضور خود از قدس دفاع کند و به داد مردم بی گناهی برسد که کشته می شوند؛ در این جنگ همه باید به مردم فلسطین کمک کنند.

گزارش مردمی رفسنجان از راهپیمایی روز قدس

دستور امام (ره) و حرف رهبر دلیل دیگری ست برای حضور آنانی که خانوادگی در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و وظیفه شان را در حمایت ازمردمی می دانند که زیر بمباران ها و حملات زمینی جان می دهند.

راهپیمایی روز قدس در رفسنجان ساعت ۱۰:۳۰ ازمیدان بسیج به سمت بلوار آیت الله صدر و مصلی امام خامنه ای (مد ظله العالی) تعیین شده است.

گزارش مردمی رفسنجان از راهپیمایی روز قدس2

برچسب ها:
امام خمینی خانه خشتی دفاع راهپیمایی روز قدس رفسنجان روز جهانی قدس غزه فلسطین قدس مسلمان مصلی امام خامنه ای میدان بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد رضا

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت فعالان در حوزه خبر گذاری خانه خشتی... ممنون از اینکه برای اطلاع رسانی درزمینه های مختلف فعالیت میکند... دربین مصاحبات مشخص بود که مردم شهر رفسنجان چقدر بیدار وآگاه هستند... همچنین حضورخود را در عرصه های مهم نشان دادند... بامید آزادی قدس
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان