امام جمعه رفسنجان:

روزه اولی ها مرجع تقلید خود را انتخاب کنند/بیشترین مرجع تقلید رفسنجانی ها رهبر فرزانه انقلاب است

  • شناسه خبر: 43002
روزه اولی ها مرجع تقلید خود را انتخاب کنند/بیشترین مرجع تقلید رفسنجانی ها رهبر فرزانه انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز رهبریت و مرجعیت با هم عجین شده و بیشترین کارآمدی را برای نظام و حکومت اسلامی در برداشته است و الحمدالله بیشترین مرجع تقلید مردم رفسنجان آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

خانه » آخرین اخبار » روزه اولی ها مرجع تقلید خود را انتخاب کنند/بیشترین مرجع تقلید رفسنجانی ها رهبر فرزانه انقلاب است

به گزارش “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در جشن روزه اولی ها که مصادف با ۲۴ ماه مبارک رمضان در مصلی امام خامنه ای (مدطله العالی) رفسنجان برگزار شد، ضمن تبریک به دختران و پسران روزه اولی و تشکر از خانواده های آن ها گفت: حضور ۲۵۰ روزه اولی که توفیق یافتند امسال به عنوان بندگان شایسته و خوب خداوند در شمار ده ها هزار نفر از جمعیت روزه دار رفسنجان قرار گیرند، ارزشمند است.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: برگزاری این جشن فقط به خاطر وجود شما روزه اولی ها و برای اولین بار در استان کرمان برگزار می شود که با حضور دو روحانی از آستان قدس رضوی همراه با اجرای برنامه های متوع و شاد ادامه خواهد یافت و عصر روز ۲۵ ماه رمضان در پارک جوان اجرا می شود.

رمضانی پور خطاب به روزه اولی ها اظهار داشت: حال که به سن تکلیف رسیده اید و نماز و روزه و رعایت همه مسائل شرعی بر شما واجب شده است، باید مرجع تقلید خود را با راهنمایی دفتر امام جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان انتخاب کنید.

وی ادامه داد: امروز رهبریت و مرجعیت با هم عجین شده و بیشترین کارآمدی را برای نظام و حکومت اسلامی در برداشته است و الحمدالله بیشترین مرجع تقلید مردم رفسنجان آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

امام جمعه رفسنجان ضمن دعوت از حاضرین برای حضور در همه برنامه های نماز جماعت، رهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر و سایر مراسمات و برنامه ها، گفت: ان شاءالله بر اساس رساله مرجع تقلید عمل کنید تا خداوند سبحان از شما بیشتر راضی باشد.

برچسب ها:
آیت الله خامنه ای امام جمعه رفسنجان جشن روزه اولی ها در رفسنجان خانه خشتی رفسنجان رهبر فرزانه انقلاب رهبریت روزه اولی ها مرجع تقلید مرجعیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان