سرپرست اداره بهزیستی رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 42812
سرپرست اداره بهزیستی رفسنجان معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر کل بهزیستی استان کرمان، محمود حیدری به عنوان سرپرست اداره بهزیستی رفسنجان معرفی شد.

خانه » آخرین اخبار » سرپرست اداره بهزیستی رفسنجان معرفی شد

به گزارش “خانه خشتی”، در مراسمی که با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و روسای سابق اداره بهزیستی رفسنجان برگزار شد، از فعالیت های عباس بلندی تقدیر شد.

تودیع و معارفه بلندی رئیس بهزیستی رفسنجان

 عباس بلندی رییس سابق این اداره با اشاره به تلاش همه جانبه در دوارن مسئولیت خود، اظهار داشت: در طول این چهار سال سعی کردم هر چه در توان دارم در خدمت جامعه هدف بهزیستی و معلولان بگذارم تا تکلیفی که خداوند بر عهده ما گذاشته، در حد وسعم انجام دهم.

وی افزود: اگر در این راستا قدم مثبتی برداشته ام، وظیفه خود دانسته و اگر خدای ناکرده کوتاهی کرده ام، حتماً نواقصی داشته ام که از درگاه خداوند طلب عفو و بخشش دارم.

رییس سابق اداره بهزیستی رفسنجان افزود: در دوارن مدیریت دکتر عباسی و با دریافت اعتباراتی از سوی ایشان، و با پیگیری های بسیار توانستیم ۱۴۴ واحد مسکن مهر در رفسنجان بسازیم که تاکنون ۱۲۰ تای آن ها به معلولین تحویل داده شده است.

وی افزود: پیوستن ۳۵۰ نفر نحت پوشش مستمری بگیر نیز از دیگر اقدامات مؤثر در این دوره که بود که طی روزهای گذشته انجام شد و از ماه آینده پرداخت می شود.

بلندی با اشاره به اینکه استعفای اینجانب بنا به دلایل شخصی بوده است، گفت: در همه مسئولیت های گذشته ام در یزد، کرمان و رفسنجان، هر جایی که احساس کردم باید مسئولیتم را به یک تازه نفس تحویل دهم، این کار را انجام دادم.

محمود حیدری نیز با اشاره به سابقه ۲۰ ساله خود در بهزیستی گفت: امروز با پذیرفتن این مسئولیت این قدرت و شهامت را در خود احساس می کنم که اگر روزی احساس کنم مدیون این قشر آسیب پذیر و زحمتکش شهرم هستم، قسم می خورم که مسئولیت را به زمین می گذارم.

برچسب ها:
" شیار 143 " با حضور عوامل این فیلم در رفسنجان اکران شد بهزیستی تودیع و معارفه رضا عباسی رفسنجان عباس بلندی کرمان محمود حیدری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان