فرشید فلاح خبر داد:

بازگشائی خانه مطبوعات استان کرمان در روز خبرنگار/لزوم توجه به موضوعات قرآنی و سبک زندگی توسط خبرنگاران

  • شناسه خبر: 42530
بازگشائی خانه مطبوعات استان کرمان در روز خبرنگار/لزوم توجه به موضوعات قرآنی و سبک زندگی توسط خبرنگاران

فرشید فلاح گفت: آیین نامه جدید تشکیل خانه مطبوعات به منظور ارائه نظرات و پیشنهادات اهالی خبر، بر روی سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » بازگشائی خانه مطبوعات استان کرمان در روز خبرنگار/لزوم توجه به موضوعات قرآنی و سبک زندگی توسط خبرنگاران

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما، از شروع به کار مجدد خانه مطبوعات کرمان در روز خبرنگار خبر داد و گفت: آیین نامه جدید تشکیل خانه مطبوعات به منظور ارائه نظرات و پیشنهادات اهالی خبر، بر روی سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

فرشید فلاح اظهار داشت: همت ما این است که تا ۱۷ مرداد ماه سال جاری آیین نامه تشکیل خانه مطبوعات ابلاغ و در روز خبرنگار شاهد بازگشائی مجدد آن باشیم.

وی با اعلام خبر برگزاری جشنواره مطبوعات صنعت و معدن، افزود: این جشنواره با همکاری گل گهر سیرجان با هدف ایجاد همدلی ها در جامعه مطبوعات برگزار می شود.

وی افزود: اصحاب رسانه برای شرکت در جشنواره به نشانی www.jashnvaresanat.ir مراجعه و آثار خود را ارسال نمایند.

مدیر کل ارشاد استان کرمان خطاب به خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه در سال جدید،  فعالیت های قرآنی، سبک زندگی و اقتصاد و فرهنگ را در برنامه های کاری خود قرار دهند.

فرشید فلاح هم چنین اظهار داشت: به دلیل نداشتن آثار تولیدی در زمینه فیلمسازی، جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه در کرمان برگزار نمی شود.

وی افزود: در سال جاری ۱۰۰ میلیون تومان هزینه برای تولید فیلم های تأثیرگذار در استان اختصاص داده شده است تا زمینه برگزاری جشنواره منطقه ای با ساخت فیلم های با کیفیت در استان فراهم شود.

برچسب ها:
خانه خشتی خانه مطبوعات استان کرمان خبرنگاران روز خبرنگار سبک زندگی فرشید فلاح کرمان موضوعات قرآنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان