۵ رستوران عجیب و غریب در دنیا +عکس

  • شناسه خبر: 42459
۵ رستوران عجیب و غریب در دنیا +عکس

همیشه غذا خوردن به همراه خانواده و دوستان زیبایی های خود را دارد و لذت غذا را چندین برابر می کند اما در رستوران “Eenmaal” این موضوع صدق نمی کند. این رستوران که در آمستردام هلند بنا شده است تنها میز برای افراد تنها دارد.

خانه » آخرین اخبار » ۵ رستوران عجیب و غریب در دنیا +عکس

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران، رستوران محلی است که برای کسب آرامش و صرف غذا به آن مراجعه می کنیم. معمولا خانواده ها به دنبال آن هستند تا با صرف غذا در رستوران کمی به مادر خانواده استراحت دهند.

انتخاب رستوران در میان تعداد انبوهی که وجود دارد بسیار سخت است ولی گاهی اوقات رستوران ها به قدری عجیب هستند که به راحتی دیده می شود و معروف هستند. در ادامه به ۵ رستوران عجیب و غریب می پردازیم که در نقاط مختلف دنیا هستند.

رستوران سکوت



“نقطه سبز” رستورانی است که در منطقه بروکلین که توسط فردی به نام “نیکلاس ناومن” ساخته شده است. این قانون عجیبی دارد که همه باید آن را رعایت کنند در غیر این صورت از رستوران اخراج خواهند شد. در این رستوران تمام مشتریان باید در سکوت کامل کار خود را انجام دهند و کسی حق صحبت کردن نخواهد داشت. ایده اصلی این رستوران به گفته صاحبش از هندوستان آمده است، جایی که برخی سعی می کنند در آرامش کامل و بدون حتی کلمه ای صحبت کردن کار و زندگی خود را اداره کنند.

صرف غذا با مردگان



فضای یک رستوران بسیار مهم است و معمولا به محلی نمی رویم که دچار استرس یا اعصاب خردی ما شود اما تا به حال به غذا خوردن در میان مردگان فکر کرده اید؟ صاحب رستوران “شانس جدید” در احمد آباد هندوستان یک حالت عجیب به فضای رستوران داده است. در واقعیت این رستوران در میان یک قبرستان قدیمی بنا شده است و شما باید در میان قبرهای مختلف به خوردن غذا مشغول شوید. به نظر می رسد که صدها قبر درون این رستوران وجود داشته باشد که دور برخی از آن ها حفاظ هایی کشیده شده است.

رستوران موزیکال



“بل کانتو” تجربه غذا خوردن و گوش دادن به یک موسیقی کلاسیک را به طور زنده برای شما به همراه خواهد داشت. فرق این رستوران با دیگر سالن های که موسیقی زنده دارند در این است که گاهی اوقات مشتری ها باید به همراه موزیسین ها بروند و شروع به نواختن یا خواندن یک داستان اپرا شوند. خواننده ها میان میزها در حرکت هستند و گاهی یکی از مشتری ها را برای ادامه خواندن شعر بلند می کنند. این رستوران دارای دو شعبه در پاریس و لندن است.

رستوران در سینه کش صخره



حتما برای شما پیش آمده است که با دیدن یک صخره نورد از خود بپرسید واقعا حس این ورزشکار در ارتفاع زیاد چیست. اگر می خواهید این احساس را درک کنید باید سری به رستوران “فنگونگ” در چین بزنید. این رستوران در در سینه کش یک صخره بسیار بلند بنا شده است و برای رسیدن به آن باید یک کوه نوردی حسابی بکنید. همچنین برای رسیدن به درب اصلی رستوران باید از یک پیاده رو بسیار باریک عبور کرد که تنها محل گذر یک نفر است و با چوب درست شده است. در این رستوران همچنین یک محل مخصوص برای تماشای محیط و البته تجربه حس صخره نوردان هم ایجاد شده است.

رستوران تک نفره



همیشه غذا خوردن به همراه خانواده و دوستان زیبایی های خود را دارد و لذت غذا را چندین برابر می کند اما در رستوران “Eenmaal” این موضوع صدق نمی کند. این رستوران که در آمستردام هلند بنا شده است تنها میز برای افراد تنها دارد و هیچ میز دونفره یا چند نفره در آن دیده نمی شود. صاحب این رستوران خود را آدمی تنها می داند و این محل را برای افرادی درست کرده است که از تنهایی خود لذت می برند.

برچسب ها:
خاوندنی رستوران عجیب و غریب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان