فریاد بازی ها، جنگ های نرم مدرن(۱)

  • شناسه خبر: 42004
فریاد بازی ها، جنگ های نرم مدرن(۱)

بازی بتل فیلد۳ (Battelefield3) یکی از بازیهای جنگی عرضه شده در بازار جهانی است که در نگاه اول یک بازی تیزاندازی است.

خانه » آخرین اخبار » فریاد بازی ها، جنگ های نرم مدرن(۱)

 

خانه خشتی: بازی بتل فیلد۳ (Battelefield3) یکی از بازیهای جنگی عرضه شده در بازار جهانی است که در نگاه اول یک بازی تیزاندازی است.

در این بازی کاربر نقش سرباز ارتش آمریکا را دارد که می خواهد برای آزادی ، امنیت و مبارزه با تروریسم، با اشرار و تروریست ها مبارزه کند اما تروریست های این بازی با بازی های دیگر تفاوت دارند…

تروریست های بازی با ” پی ال آر” ،گروه تروریستی بسیار خطرناک ایرانی، معرفی شده اند که به زبان فارسی صحبت می کنند و فحش های رکیک آنها حاکی از اوج تنفر آنها از نظامیان آمریکایی است.

کاربر در شهر به اصطلاح سلیمانیه عراق با افرادی مواجه می شود که به زبان فارسی صحبت می کنند و پلاک ماشین ها، ایرانی است البته در پلاک یکی از ماشین ها بجای شماره نوشته شده “نشانه تهران!” ؛ در این بازی نظامیان “پی ال آر” مسلح به کلانشیکف و ژ-۳ هستند، سلاح هایی که متعلق به سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اسلحه ی دیگر “پی ال آر” سلاح “خیبر۲۰۰۲” است.

در زمان حمله به تهران کاربر با سازمان های نظامی ایران چون سپاه و ارتش مواجه نمی شود بلکه صرفاً با “پی ال آر” درگیر می شود، گروه هایی که به ادوات نظامی چون سلاح های نظامی ایران، تانک، بالگرد، هواپیما، خودروهای نظامی و … مجهز هستند.

برچسب ها:
بازی بتل فیلد3 جنگ نرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • bokhsha

    چرا بازی ای که دو سال پیش منتشر شده الان باید برسی بشه؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان