آیت الله سیداحمد خاتمی در گفت و گوی اختصاصی با "خانه خشتی":

آمریکا می خواهد با برهم زدن قاعده ی بازی و وحشی گری داعش به آنچه می خواهد برسد

  • شناسه خبر: 41972
آمریکا می خواهد با برهم زدن قاعده ی بازی و وحشی گری داعش به آنچه می خواهد برسد

آمریکا در عراق آنچه را که می خواست بدست نیاورد، او سلطه ی دائم بر عراق را می خواست ولی مردم به صحنه آمدند و نظامی را که می خواستند رقم زدند.

خانه » آخرین اخبار » آمریکا می خواهد با برهم زدن قاعده ی بازی و وحشی گری داعش به آنچه می خواهد برسد

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا بر آن است تا با بv هم زدن قاعده ی بازی و وحشی گری داعش به آنچه می خواهد برسد، او به دنبال ایجاد دموکراسی بدون حضور مردم است.

آیت الله سیداحمد خاتمی در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی” ، عوامل اصلی تشکیل دهنده ی گروهک ترروریستی داعش را عوامل رژیم صدام دانست و اظهار داشت: گروهک تروریستی تکفیری داعش مخفف دولت عراق و شام است که فرماندهان آن همان فرماندهان رده بالای ارتش صدام هستند.

وی افزود: اینها توسط ستادی که در اردن تشکیل شده است هدایت می شوند و اعضای این ستاد از نمایندگان کشورهای آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان، ترکیه و اقلیم کردستان تشکیل شده اند.

امام جمعه موقت تهران اعضای این ستاد را گرداننده ی حقیقی فتنه ی داعش در منطقه دانست و گفت: این یک حقیقت غیرقابل انکار است که گرداننده ی این فتنه ها آمریکاست.

وی تصریح کرد: آمریکا در عراق آنچه را که می خواست بدست نیاورد، او سلطه ی دائم بر عراق را می خواست ولی مردم به صحنه آمدند و نظامی را که می خواستند رقم زدند.

سید احمد خاتمی با اشاره به انتخابات پر شور ریاست جمهوری مردم سوریه خاطر نشان کرد: با این انتخابات آمریکا در سوریه هم ناکام ماند، مردم سوریه پس از سی ماه حمله تروریستی ۷۷ درصد پای صندوق رای آمدند و با ۸۸ درصد شرکت کننده دوباره بشار اسد را به ریاست جمهوری برگزیدند.

وی یادآور شد: آمریکا بر آن است تا با بر هم زدن قاعده ی بازی و وحشی گری داعش به آنچه می خواهد برسد، او به دنبال ایجاد دموکراسی بدون حضور مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تجزیه عراق را هدف کوتاه مدت حمله ی داعش برشمرد و بیان داشت: بر این اساس است که مسعود پارزانی رئیس اقلیم کردستان به عنوان معرکه گردان نقشه های آمریکا این روزها فعالانه عمل می کند و در پی تجزیه کردستان عراق است.

سید احمد خاتمی خاطر نشان کرد: این اولین گام استکبار برای تشکیل کردستان بزرگ است که همانند اسرائیل به عنوان یک غده ی سرطانی در منطقه عمل کند ، ولی با هشیاری مرجعیت به ویژه آیت الله سیستانی و بسیج مردم عراق توطئه آنها خنثی خواهد شد.

برچسب ها:
آمریکا اخبار رفسنجان امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام سید احمد خاتمی خانه خشتی داعش رفسنجان عضو مجلس خبرگان رهبری منطقه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان