مدیر مؤسسه خیریه کوثر رفسنجان خبر داد:

۳۰ دختر جوان و نوجوان در شبه خانواده مشیز رفسنجان زندگی می کنند

  • شناسه خبر: 41823
۳۰ دختر جوان و نوجوان در شبه خانواده مشیز رفسنجان زندگی می کنند

موسسه خیریه کوثر مشیز رفسنجان، شبه خانواده ای برای ۳۰ دختر نوجوان و جوان را فراهم نموده است.

خانه » آخرین اخبار » ۳۰ دختر جوان و نوجوان در شبه خانواده مشیز رفسنجان زندگی می کنند

موسسه خیریه کوثر مشیز رفسنجان، شبه خانواده ای برای ۳۰ دختر نوجوان و جوان را فراهم نموده است.

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر مؤسسه خیریه کوثر رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به گسترش و توسعه مؤسسات خیریه مشیز حضرت زهرا (س) در داخل و خارج استان کرمان، گفت: تاکنون ۱۵۰۰ فرزند به نمایندگی از هزار خانواده بی سرپرست و بد سرپرست در شهرستان های زرند، سیرجان، رفسنجان، بم، عنبرآباد، شهداد، گلباف، کرمان و بوشهر تحت پوشش خدمات این مراکز قرار گرفته اند و بزودی شاهد تأسیس شعبه دیگری از مؤسسه در استان سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر در این مراکز شبانه روزی به صورت شبه خانواده زندگی می کنند و سالیانه ۹۵ درصد آنان به تحصیلات عالیه راه می یابند.

فاطمه اسکندری اظهار داشت: مؤسسه شبانه روزی مشیز رفسنجان تنها مرکز خصوصی در استان است که با هدف نگهداری از فرزندان مستعد پیشرفت که فاقد بستر مناسب در خانواده هستند،  و تحت نظارت اداره بهزیستی رفسنجان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این مرکز که از سال ۱۳۷۸ تأسیس شده است، توانایی نگهداری از ۳۰ فرزند در مقاطع مختلف تحصیلی را دارد و در تلاشیم سال آینده این ظرفیت را به ۵۰ نفر افزایش دهیم.

مدیر مؤسسه خیریه کوثر رفسنجان از ترخیص بیش از ۳۰۰ نفر از فرزندان تحت پوشش این مرکز خبر داد و گفت: بسیاری از این فرزندان پس از فارغ التحصیل شدن جذب ادارات و شعب مؤسسه مشیز شده و به کار مشغول هستند و آن تعداد از اعضای مؤسسه که به شرایط مناسب برای ازدواج رسیده اند، با مشاوره و پیگیری های لازم و با تهیه وسایل ضروری زندگی راهی خانه بخت شده اند.

مدیر مؤسسه خیریه کوثر رفسنجان گفت: امکان تحصیل دانش آموزان مؤسسه در مدارس مختلف نمونه دولتی، تیزهوشان، غیرانتفاعی و استفاده از امکانات آموزشی مختلف فراهم شده است.

وی اضافه کرد: از برنامه های فرهنگی آموزشی مرکز رفسنجان می توان به برگزاری کلاس های مختلف طراحی، کامپیوتر، ورزش، قرآن و احکام در اوقات فراغت دانش آموزان، شرکت در اردوهای زیارتی و تفریحی، استفاده از مشاورین مجرب و پزشکان متخصص و برخورداری از خدمات درمانی مختلف اشاره کرد.

برچسب ها:
ازدواج اشتغال بد سرپرست بهزیستی بی سرپرست حضرت زهرا خانواده خیریه رفسنجان فرزندان کرمان مدیر مؤسسه خیریه کوثر رفسنجان مشیز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان