سید عمار حکیم: ۵+۱ حسن نیت ایران در مذاکرات را به خوبی پاسخ دهد

  • شناسه خبر: 4165
سید عمار حکیم: ۵+۱ حسن نیت ایران در مذاکرات را به خوبی پاسخ دهد

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس: رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با تقدیر از طرح پیشنهادی ایران و حسن نیتی که در مذاکرات استانبول داشت، از ۱+۵ خواست که حسن نیت ایران را به درستی پاسخ دهند. سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بخشی از سخنرانی هفتگی خود در بین مردم بغداد […]

خانه » سیاسی » سید عمار حکیم: ۵+۱ حسن نیت ایران در مذاکرات را به خوبی پاسخ دهد

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس: رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با تقدیر از طرح پیشنهادی ایران و حسن نیتی که در مذاکرات استانبول داشت، از ۱+۵ خواست که حسن نیت ایران را به درستی پاسخ دهند.

سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بخشی از سخنرانی هفتگی خود در بین مردم بغداد گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ۵+۱ در استانبول را با دقت بسیار پیگیری‌ کرده‌ایم و از این گام‌ها برای حل این بحران به روشی عاقلانه حمایت و بر حق طبیعی هر ملتی برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دفاع می‌کنیم.

وی با تقدیر از طرح پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران و حسن نیتی که در این مذاکرات نشان داد، خواستار مقابله به مثل ایالات متحده و کشورهای غربی شد و افزود که منطقی و عادلانه نیست که جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران زیر فشار تحریم‌های بین‌المللی طرح‌های تازه‌ای برای جلب اعتماد ارائه دهد و از جامعه بین‌الملل خواست که حسن نیت ایران را با حسن نیتی دیگر پاسخ دهند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از ایالات متحده و کشورهای غربی خواست که نگاه قدیمی خود به جمهوری اسلامی را که دهه‌هاست تغییر نکرده تغییر دهند.

حکیم ادامه داد: عراق با توجه بسیار به این پرونده نگاه می‌کند زیرا ایران همسایه مسلمان عراق است و هر اتفاقی در آن در کشورهای همسایه تأثیر مستقیم می‌گذارد و این باعث می‌شود که به این پرونده اهتمام نشان دهیم و ابراز امیدواری کرد که نشست آینده در بغداد بتواند گام اساسی‌ را در پیش برد این پرونده بردارد.

برچسب ها:
سید عمار حکیم: 5+1 حسن نیت ایران در مذاکرات را به خوبی پاسخ دهد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان