دبیر هیئت دو و میدانی در گفتگو با خانه خشتی:

رفسنجان مهد پرورش دو و میدانی است/ مسابقات دو و میدانی جام رمضان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 41337
رفسنجان مهد پرورش دو و میدانی است/ مسابقات دو و میدانی جام رمضان برگزار می شود

دبیر هیئت دو ومیدانی رفسنجان گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور فرهنگسازی برای جذب مردم به ورزش دو و میدانی به عنوان پایه و مادر همه ورزش ها، این حرکت آغاز شد. به گزارش “خانه خشتی”، رضا باقری از ثبت نام ۵۰ شرکت کننده در مسابقه دو صحرانوردی خبر […]

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان مهد پرورش دو و میدانی است/ مسابقات دو و میدانی جام رمضان برگزار می شود

دبیر هیئت دو ومیدانی رفسنجان گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور فرهنگسازی برای جذب مردم به ورزش دو و میدانی به عنوان پایه و مادر همه ورزش ها، این حرکت آغاز شد.

به گزارش “خانه خشتی”، رضا باقری از ثبت نام ۵۰ شرکت کننده در مسابقه دو صحرانوردی خبر داد و افزود: این مسابقه در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در رده نونهالان ابوالفضل پور میرزایی، علی محمدی و طاها باقری مقام اول تا سوم را کسب کردند؛ در رده نوجوانان مقام اول تا سوم به ترتیب به اقایان مصطفی محمدی، رضا حسنی و امیرحسین جمعه نسب تعلق گرفت و جواد عبدلی، حجت کرمی و سجاد محمدی نیز مقام اول تا سوم بزرگسالان را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: هدف ما حضور ورزشکاران در فرهنگسازی برای مبارزه با مواد مخدر است تا بتوانیم برای همیشه اعتیاد را از شهرستان ریشه کن کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی هم چنین از اشتیاق خانواده ها به دو و میدانی ابراز امیدواری کرد و گفت: رفسنجان مهد پرورش دو و میدانی است و قدمت آن به بیش از ۴۰ سال می رسد.

باقری از برگزاری مسابقات دو و میدانی در ماه رمضان خبر داد و افزود: این مسابقات تحت عنوان جام رمضان در نیمه ماه مبارک و به ترتیب در ۱۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۱۵۰۰ متر برگزار می شود.

مسابقه دو صحرانوردی در رفسنجان صبح امروز با حضور ۵۰ دونده، در مسیر بلوار آیت الله صدر تا انتهای بلوار زیتون برگزار و اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم در هر رده توسط امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان انجام شد.

برچسب ها:
خانه خشتی دو و میدانی رفسنجان رفسنجان مهد پرورش دو و میدانی است صحرانوردی مواد مخدر ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسن اکبری باقری

    خیلی دوست دارم تو این ورزش ثبت نام کنم کجا باید اینکارو انجام بدم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان