سردار نقدی:بازار مصرف، ناموس اقتصاد کشور است

  • شناسه خبر: 4120
سردار نقدی:بازار مصرف، ناموس اقتصاد کشور است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بازار هر کشور ناموس و حیثیت اقتصاد آن کشور است و باید از آن مراقبت کرد فلذا نمی توان آن را به اجنبی واگذار کرد.به گزارش «خانه خشتی»به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در جمع مسئولین نظام تربیتی بسیج در استان قم گفت: متاسفانه کتب غربی در […]

خانه » اجتماعی » سردار نقدی:بازار مصرف، ناموس اقتصاد کشور است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بازار هر کشور ناموس و حیثیت اقتصاد آن کشور است و باید از آن مراقبت کرد فلذا نمی توان آن را به اجنبی واگذار کرد.به گزارش «خانه خشتی»به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در جمع مسئولین نظام تربیتی بسیج در استان قم گفت: متاسفانه کتب غربی در دروس دانشگاه ها موجب گشته گاهی مسئولین امر نیز باور نکنند که باید مقابل واردات بی رویه ایستاده و تولید ملی را حمایت جدی نمود.

وی گفت: تشکل بسیج باید در شبکه گسترده اش اولویت های ولایت را به ویژه در تحقق شعار امسال به تمام اجزا و بدنه گسترده خود در سراسر کشور رسانده و جامعه را نیز به این امر ترغیب نماید.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به واردات غیر قابل توجیه در حوزه های مختلف بیان کرد: با داشتن سه هزار کیلومتر مرز آبی و منبعی بی منتها برای تغذیه مردم، ۶۴ میلیارد دلار واردات که فقط ۱۵ میلیارد دلار آن مربوط به مواد غذایی است هیچ گونه توجیهی ندارد.

ایشان با اشاره به بیداری اسلامی تصریح کرد: ایران اسلامی در مبارزه با ظلم و در حوزه مسائل سیاسی، فرهنگی و … الگوی سایر کشورها بوده و امروز بر ما تکلیف است در اداره کشور بویژه در حوزه اقتصادی نیز الگوی اصیل اسلامی را پیاده کرده و به سایر جوامع معرفی نماییم.

سردار نقدی اجرای فرامین ولایت برای بسیجیان و آحاد مردم را تکلیف دانسته و بیان کرد: باید نسبت به اجرایی نمودن تدابیر ولایت با تمام توان وارد صحنه شد چرا که ولایت بالاترین سرمایه و ثروت ما می باشد.

ایشان در خصوص عقب نشینی دشمنان پس از پیروزی ملت در ۱۲ اسفند اظهار داشت: سردمداران ولید استکبار که از گزینه های روی میز دم می زدند با پیروزی های مکرر ملت در سال گذشته بویژه انتخابات مجلس مجبور شدند گزینه ها را زیر میز برده و با عقب نشینی های مکرر طی روزهای اخیر بار دیگر به شکست خود اعتراف کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایام واقعه تاریخی طبس ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز شاهد پیروزی های مکرر انقلاب اسلامی بوده و باید بدانیم این پیروزی ها را مدیون ایستادگی و مقاومت امام راحل و شهدای گرانقدر هستیم که باید قدر این نعمات را بدانیم.

وی با اشاره به مسائل علمی کشور تصریح کرد: ملتی که قبل از انقلاب اکثریتش بی سواد مطلق بودند به لطف ولایت به ملتی آگاه تبدیل شده اند که امروز در شتاب دستیابی به علم رتبه اول را کسب نموده و با سرعتی یازده برابر متوسط سرعت پیشرفت علمی جهان سکوهای علمی را یکی پس از دیگری فتح می نماید.

برچسب ها:
سردار نقدي: بازار مصرف، ناموس اقتصاد كشور است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان