فریبا مرتضوی مدیرعامل کارخانه تردیلا رفسنجان:

از لحاظ تولید مشکل نداریم/ برخورد اداره دارایی و بیمه با کارفرما مناسب تر باشد

  • شناسه خبر: 41141
از لحاظ تولید مشکل نداریم/ برخورد اداره دارایی و بیمه با کارفرما مناسب تر باشد

فرماندار رفسنجان به همراه هیئت همراه، از کارخانه تردیلا واقع در شهرک صنعتی رفسنجان بازدید نمود. فریبا مرتضوی مدیر عامل کارخانه تردیلا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی“، اظهار داشت: این کارخانه تنها کارخانه ای است که با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان در ایران، چیپس ذرت تولید می کند. وی تعداد […]

خانه » آخرین اخبار » از لحاظ تولید مشکل نداریم/ برخورد اداره دارایی و بیمه با کارفرما مناسب تر باشد

فرماندار رفسنجان به همراه هیئت همراه، از کارخانه تردیلا واقع در شهرک صنعتی رفسنجان بازدید نمود.

فریبا مرتضوی مدیر عامل کارخانه تردیلا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی، اظهار داشت: این کارخانه تنها کارخانه ای است که با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان در ایران، چیپس ذرت تولید می کند.

وی تعداد کارگران مشغول بکار در این کارخانه را ۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: کلیه مراحل بسته بندی توسط نیروها انجام می گردد و روزانه ۶۰۰ کارتن چیپس ذرت و ۳۰۰ کارتن پاپ کرن تولید می شود.

وی افزود: این چیپس بدون مواد نگهدارنده و با جذب روغن کم، نسبت به سیب زمینی سالم تر است و روغن مصرف شده در تماس با آب سرد ، خنک شده و پرکسید آن که خیلی خطرناک است از بین می رود.

مدیرعامل شرکت تردیلا در ادامه گفت: چیپس ذرت ارزان تر و سالم تر از چیپس سیب زمینی است و دارای طعم های مختلف از جمله طعم مکزیکی، پنیری، کنجدی و ماست موسیر می باشد.

وی با اشاره به پاپ کرن که یکی از تولیدات دیگر این کارخانه است افزود: پاپ کرن با گاز نیتروژن خالص خنک می شود و بدون داشتن اسانس از تمامی ادویه جات طبیعی از جمله دارچین، آویشن و … استفاده می شود.

فریبا مرتضوی خاطر نشان کرد: این محصولات به شهرهای تهران، شیراز ، اصفهان و کرمان ارسال می شود و تصمیم بر این است که به عراق نیز صادر گردد.

مدیر عامل این کارخانه در پاسخ به سؤال خبرنگار ما گفت: در حال حاضر از لحاظ تولید مشکل نداریم، ولی دارایی و بیمه کارفرما را اذیت می کنند که امیدوارم برخورد این ادارات با کارفرما مناسب تر شود.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان کارخانه تردیلا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان