از کارآفرین با سابقه و خوشنام رفسنجان تجلیل شد

  • شناسه خبر: 40722
از کارآفرین با سابقه و خوشنام رفسنجان تجلیل شد

به گزارش “خانه خشتی”، طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین، از سید محمد حسینی فخار کارآفرین با سابقه و خوشنام رفسنجان تقدیر شد. با حضور سرمایه گذاران و جوانان، برای آینده شهرمان برنامه ریزی کنیم حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم، آبادانی کشور را […]

خانه » آخرین اخبار » از کارآفرین با سابقه و خوشنام رفسنجان تجلیل شد

به گزارش “خانه خشتی”، طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین، از سید محمد حسینی فخار کارآفرین با سابقه و خوشنام رفسنجان تقدیر شد.

با حضور سرمایه گذاران و جوانان، برای آینده شهرمان برنامه ریزی کنیم

حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم، آبادانی کشور را در گرو خدمت گزاری بیان کرد و گفت: این نظام و انقلاب ارزش آن را دارد که برایش وقت بگذاریم و خدمت کنیم تا به پیشرفتی که شایسته آن است، دست پیدا کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به وجود ۷۰ درصد منابع در داخل کشور، اضافه کرد: امروزه با وجود منابع غنی نهفته در خاک و بالا بودن ظرفیت ها در کشور، جای کار بسیاری وجود دارد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود، توکل به خدا را موجب انجام امور خیر عنوان کرد و اظهار داشت: همه کارها باید منتسب به خدا باشد تا به سرانجام برسد؛ و من در فعالیت های جناب آقای فخار چیزی جز توکل بر خدا نمی بینم.

وی ادامه داد: از آرزوهای دیرین ما بوده و هست که شهرمان را آباد کرده و برای آینده آن برنامه ریزی کنیم و این امر توجه سرمایه گذاران و جوانان کشور را می طلبد تا با ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه، ضمن تقویت نیروهای کارآمد و با در اختیار داشتن خلاقیت و دانش، امکان حرکت میسر شود.

حضور سرمایه گذاران موجب رونق اقتصادی شهر می شود

فرماندار رفسنجان نیز تقدیر از سرمایه گذاران را، از بهترین حرکات فرهنگی عنوان کرد و گفت: این امر ضمن افزایش رونق اقتصادی شهر، موجب افزایش تولید و ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی می شود.

حمید ملانوری افزود: یکی از وظایف ما به عنوان خدمتگزاران مردم، علاوه بر تلاش برای رشد اقتصادی و اصلاح بالندگی جامعه، کمک به اصلاح امور معیشتی مردم است.

وی قدردانی از فعالیت های سرمایه گذاران را موجب ایجاد روحیه در آن ها بیان کرد و افزود: سرمایه گذاران در صورت احساس امنیت، تلاش خود را افزایش می دهند و محیطی فراهم می شود تا با آسودگی کار خود را انجام دهند.

فرماندار رفسنجان در ادامه اظهار داشت: ایجاد انگیزه در سرمایه گذار، ضمن اشتغال زایی و افزایش نشاط و شادابی، فعالیت گسترده واحدهای صنعتی را در پی دارد.

وی با اشاره به اشتغال زایی کارخانجات کاشی و سرامیک فخار و برلیان، برای ۸۰۰ نفر، تصریح کرد: در مقابل این فعالیت شغلی، ۸۰۰ هزار معضل اجتماعی برطرف شده است.

حمایت مسئولین از واحدهای صنعتی، سهم ویژه ای در اشتغالزایی دارد

سید محمد حسیتی فخار نیز حضور مسئولین به عنوان پشتیبان سرمایه گذاران را ارج نهاد و گفت: اگر کارخانجات کوچک هم مورد توجه قرار گیرند، انگیزه سرمایه گذار بالا رفته و موجب ادامه فعالیت های او می شود.

وی افزود: اگر بتوانیم برای دو هزار نفر اشتغالزایی کنیم، معضل بیکاری در رفسنجان برطرف می شود.

مدیر عامل کارخانه کاشی فخار، خواستار حمایت مسئولین از سرمایه گذاران شد و گفت: فعالیت سرمایه گذاران در صورت حمایت مسئولین که در حال حاضر انجام می شود، به انجام فعالیت بیشتر کمک می کند.

مدیر عامل کارخانه کاشی فخار، از تأسیس موسسه خیریه فرهنگی خبر داد و گفت: این موسسه با اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر گام مهمی در ارائه خدمات درمانی و رفاهی خواهد داشت.

سید محمد حسینی فخار ادامه داد: قصد داریم در این موسسه یک ده کلینیک راه اندازی شود تا کارکنان کارخانجات خودمان بتوانند از خدمات بیمه تکمیلی به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: در این مؤسسه دو خوابگاه برای ۱۰۰ دانشجوی دختر و پسر بی سرپرست تدارک دیده ایم که کلیه هزینه های تحصیل آن ها تا زمان ازدواج از طریق موسسه پرداخت می شود.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از خدمات ارزنده سید محمد حسینی فخار قدردانی شد.

سید محمد حسینی فخار با دارا بودن سابقه در زمینه تأسیس کارخانجات کاشی و سرامیک در رفسنجان، با اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر از جوانان بومی شهرستان، توانسته است سهم بزرگی در ایجاد شغل در شهرستان داشته باشد.

احداث ۴ کارخانه با زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک و محصولات مرتبط و بومی گزینی در انتخاب نیروهای متخصص از ویژگی های این کارخانجات است.

برچسب ها:
رفسنجان سرمایه گذاران سید محمد حسینی فخار کاشی برلیان کاشی فخار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان