سید محمود حسینی:

امام(ره) یک فرد نیست یک فرهنگ است/تبلور “خط امام” در امام خامنه ای

  • شناسه خبر: 40035
امام(ره) یک فرد نیست یک فرهنگ است/تبلور “خط امام” در امام خامنه ای

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: امام(ره) یک فرد نیست بلکه یک فرهنگ است و سعادت دنیا و آخرت و بقای نهضت ما در گرو عمل به وصایای این بزرگوار می باشد. سید محمود حسینی در گفت و گو با “خانه خشتی”، وجود ارزشمند و با بصیرت امام(ره) را یکی از اهرم های اصلی در […]

خانه » آخرین اخبار » امام(ره) یک فرد نیست یک فرهنگ است/تبلور “خط امام” در امام خامنه ای

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: امام(ره) یک فرد نیست بلکه یک فرهنگ است و سعادت دنیا و آخرت و بقای نهضت ما در گرو عمل به وصایای این بزرگوار می باشد.

سید محمود حسینی در گفت و گو با “خانه خشتی”، وجود ارزشمند و با بصیرت امام(ره) را یکی از اهرم های اصلی در پیروزی انقلاب چه در مرحله حدوث و چه در مرحله بقای آن دانست و گفت: همانگونه که در مرحله اول انقلاب و تخریب پایه های شاهنشاهی نقش امام بی بدیل بود امروز هم برای بقای انقلاب باید از این اهرم استفاده کنیم.

وی با اشاره به این گفتارامام راحل که “پشتیبان ولایت باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد”، خاطر نشان کرد: امام یک فرد نیست بلکه یک فرهنگ است و سعادت دنیا و آخرت و بقای نهضت ما در گرو عمل به وصایای این بزرگوار می باشد.

حسینی افزود: خوشبختانه با وجود وصیت نامه ی الهی سیاسی امام راحل در صورت عمل کردن به آن هیچ مشکلی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد.

وی “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” را به عنوان مهمترین پیام امام خمینی(ره) برشمرد و تصریح کرد: حفظ وحدت از دیگر پیام های امام(ره) است و در شرایط فعلی وجود اختلاف داخلی بیش ازهر چیز دیگری می تواند به کشور آسیب رساند.

سید محمود حسینی با اشاره به آیه ی ۴۶ از سوره سبأ، بیان داشت: این اولین جمله ای بود که امام(ره) در کتابخانه وزیری در یزد نوشتند که من تنها یک نصیحت به شما دارم و آنهم این است که حول محور ولایت حرکت کنید.

وی رهبر فرزانه انقلاب را تنها مفسر حقیقی وصیت نامه ی الهی سیاسی امام راحل دانست و گفت: امرز که جسم امام خمینی(ره) را نداریم خط فکری ایشان در وجود حضرت امام خامنه ای(معظم له) متبلور است.

برچسب ها:
14 خرداد امام(ره) یک فرد نیست یک فرهنگ است/تبلور "خط امام" در امام خامنه ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان