همچون سالهای گذشته

دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران شدند

  • شناسه خبر: 40001
دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران شدند

۴۰۰ زائر رفسنجانی با بدرقه جمعی از مسئولین شهرستان جهت شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) عازم تهران شدند. سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، از اعزام ۴۰۰ زائربا استفاده از ۱۰ دستگاه اتوبوس از رفسنجان به مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) خبر داد و گفت: ۷ دستگاه […]

خانه » آخرین اخبار » دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران شدند

۴۰۰ زائر رفسنجانی با بدرقه جمعی از مسئولین شهرستان جهت شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) عازم تهران شدند.

سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، از اعزام ۴۰۰ زائربا استفاده از ۱۰ دستگاه اتوبوس از رفسنجان به مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) خبر داد و گفت: ۷ دستگاه با همکاری ناحیه و حوزه های مقاومت و ۳ دستگاه بصورت خود جوش به تهران اعزام شدند.

وی به بیمه غرامت تمامی زائران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: رسم هرساله ایست که دلدادگان امام روح الله در حرم مطهر این بزرگوار جمع شوند تا بار دیگر اعلام نمایند که همچنان به پای بیعت خود با ولایت ایستاده اند.

اسدی با اشاره به حضور پرشور جوانان همچون سال های گذشته در این مراسم تصریح کرد: با گذشت ۲۵ سال ازرحلت امام خمینی(ره) هنوز عشق مردم به خصوص جوانان به بنیانگذار انقلاب اسلامی بسیار زیاد است.

وی عزت و افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی را مرهون تلاش و رهنمودهای امام راحل دانست و گفت: پویایی انقلاب ما ازرهبری امام(ره) است و بزرگداشت نام و یاد این بزرگ مرد از وظایف ماست.دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران -1393 (4) دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران -1393 (5) دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران -1393 (3) دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران -1393 (2) دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران -1393 (6) دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران -1393

برچسب ها:
اعزام تهران حرم امام خمینی خانه خشتی دلدادگان امام روح الله از رفسنجان عازم تهران شدند رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان