آغاز تغییرات مدیریتی ملانوری از معاونت های فرمانداری

تغییر در فرمانداری رفسنجان کلید خورد

  • شناسه خبر: 39994
تغییر در فرمانداری رفسنجان کلید خورد

ظهر امروزمحسن ارسلان بعنوان معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری رفسنجان معرفی شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، طی مراسمی در محل فرمانداری رفسنجان علی محمدی بهجت از سمت معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری برکنار و محسن ارسلان برای این معاونت معرفی گردید. حمید ملانوری فرماندار رفسنجان ضمن قدردانی از زحمات محمدی بهجت تصریح کرد: تلاش داریم تا […]

خانه » آخرین اخبار » تغییر در فرمانداری رفسنجان کلید خورد

ظهر امروزمحسن ارسلان بعنوان معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری رفسنجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، طی مراسمی در محل فرمانداری رفسنجان علی محمدی بهجت از سمت معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری برکنار و محسن ارسلان برای این معاونت معرفی گردید.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان ضمن قدردانی از زحمات محمدی بهجت تصریح کرد: تلاش داریم تا از توان وتلاش ایشان در مجموعه فرمانداری در سمت مسئول امور اداری ومالی فرمانداری استفاده شود.

وی افزود: امروز همه مسئولین شهرستان باید تلاش نماییم تا اتفاقات خوبی در شهرستان بیفتد وتا همگان کارنامه خوبی را به مردم ارائه نماییم

محمدی بهجت نیز تغیر و تحولات را لازمه ی یک نظام سیاسی پویا دانست وابراز داشت : این تغییر وتحولات در نظام ما نشان پویایی است و واین نظام در این خصوص سرامد می باشد.

محسن ارسلان نیز پس از در یافت حکم معاونت خود از فرماندار شهرستان بیان داشت: مدیر موفق کسی است که وقتی در چهره کارمند اداره خود نگاه میکند چهره فرزند خود را ببیند .

وی افزود : همه ما کارمند دولت هستیم هرکدام دارای سلایق حزبی وجناحی خاص میباشیم نباید در اداره نگاه سیاسی داشته باشیم وفتی در فرمانداری هستیم باید نگاه حاکمیتی داشته باشیم .

برچسب ها:
آغاز تغییرات مدیریتی ملانوری از معاونت ها ی فرمانداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان