نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

اگر امروزه جلوی برخی چیزها گرفته نشود، اخلاقیات از بین می رود

  • شناسه خبر: 39795
اگر امروزه جلوی برخی چیزها گرفته نشود، اخلاقیات از بین می رود

به گزارش “خانه خشتی”، دکتر آذین خطاب به اصحاب هنر و فرهنگ در رفسنجان گفت: آیا هنر امروز ما هنر متعهدی است؟ آیا توانسته ایم از هنری که ابزار خوبی برای ارتقاء انسان در مسیر کمال است، به درستی استفاده کنیم؟ نمیده مردم رفسنجن در مجلس در ویژه برنامه گرامیداشت هفته فرهنگ رضوی در رفسنجان، […]

خانه » آخرین اخبار » اگر امروزه جلوی برخی چیزها گرفته نشود، اخلاقیات از بین می رود

به گزارش “خانه خشتی”، دکتر آذین خطاب به اصحاب هنر و فرهنگ در رفسنجان گفت: آیا هنر امروز ما هنر متعهدی است؟ آیا توانسته ایم از هنری که ابزار خوبی برای ارتقاء انسان در مسیر کمال است، به درستی استفاده کنیم؟

نمیده مردم رفسنجن در مجلس در ویژه برنامه گرامیداشت هفته فرهنگ رضوی در رفسنجان، افزود: هنر ما بعد از انقلاب ارزش پیدا کرد، اما بعضاً چیزهایی می بینیم که عقب گرد است؛ اگرچه فیلم ها و صداهای ارزشی وجود دارد، اما در کنار آن اتفاقات ناگواری می افتد.

دکتر آذین اظهار داشت: طبق فرموده امام (ره)، تعهد هنری مورد قبول قرآن، منطبق بر اسلام ناب محمدی است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس استفاده از هنر برای بیان حقایق و ارزش ها را ضروری عنوان کرد و گفت: عدم حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب امسال چاپ برخی کتب وابسته به فتنه بود.

دکتر آذین به چاپ کتابی در وزارت ارشاد با مضمون تاریخ معاصر ایران اشاره کرد و گفت: این کتاب، دوران طلایی ایران را زمان پهلوی ذکر می کند.

وی نسبت به ارائه مجوز به تک خوانی یک خانم در وزارت ارشاد اعتراض کرد و گفت: اگر امروزه جلوی برخی چیزها گرفته نشود، اخلاقیات از بین می رود.

وی ادامه داد: نبود سلامت اخلاقی و روانی در جامعه، موجب می شود انسان به هر کاری تن دهد.

آذین بروز برخی اتفاقات در فضای مجازی و رسوخ آن به جامعه را جدی تلقی کرد و اظهار داشت: امروزه دشمن از ابزار هنر برای ضربه زدن استفاده می کند و این در حالی است که برخی وزرا ما را به سمت فیس بوک که در کشور ما منع قانونی دارد، سوق می دهند.

وی گفت: ان شاءا… پیام مرا به عنوان صدای مردم برسانید که توقع مردم این است و باید همه به میدان بیاییم.

برچسب ها:
آذین رفسنجان فتنه فرهنگ فیس بوک هنر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان